Hoe verbindt u uw huis met het glasvezelnetwerk?

Wilt u glasvezel, ook wel fiber genoemd, in huis halen? Volg dan de onderstaande stappen:

  1. Check uw adres
    Ga naar onze online adreschecker om te zien of uw woning of zaak in een glasvezelzone ligt.

  2. Schrijf u in
    Ligt uw woning of zaak in een glasvezelzone? Dan wordt u automatisch doorverwezen naar ons inschrijvingsformulier. Vul dit in, en wij nemen zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.

  3. Wij contacteren u
    Hebt u zich ingeschreven? Één van onze medewerkers zal u opbellen met meer informatie, zoals de periode waarin de installatie vermoedelijk zal plaatsvinden. De installatie vindt meestal plaats tussen de 1 en 6 maanden.

  4. Maak een afspraak
    Wanneer de werken in uw buurt bijna van start gaan, zullen onze medewerkers u nog eens opbellen om een concrete afspraak vast te leggen.
    De gemaakte afspraken worden altijd bevestigd via e-mail en kunnen later bekeken of gewijzigd worden via de persoonlijke link in deze mail of via het nummer 0800 33 007. Het annuleren van een afspraak kan enkel telefonisch gebeuren.

  5. Wij installeren de glasvezelkabel in uw straat
    De glasvezelaansluiting is gratis, zolang we in uw straat aan het werk zijn. Wanneer dit niet meer het geval is blijft installatie mogelijk, maar zullen hiervoor eventueel extra kosten worden aangerekend.
    De installatie is bovendien zonder aankoopverplichting. U hoeft zelfs geen klant te zijn en als u dit niet wilt, dan hoef u dit ook niet te worden. Hiermee bent u wel al zeker dat uw huis klaar is voor de toekomst.
    In onze handige gidsen vindt u alle informatie i.v.m. de technische richtlijnen voor de aansluiting van uw woning en de aanleg van het kabelnetwerk in uw woning.

  6. Activeer uw producten
    Al onze producten zijn ook beschikbaar op fiber.
    Ga voor meer informatie over onze producten en promo’s langs in een lokaal glasvezel-infopunt of in een Proximus Center in je buurt. Ons gratis bellen kan ook, op 0800 33 007.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Proximus Forum

Contact

Onze medewerkers staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

Contact