Sociaal
Internetaanbod

Blijf verbonden
vanaf € 19/maand

Wat is het Sociaal Internetaanbod?

Het vernieuwde sociaal telecomtarief

De digitale kloof in België blijft groeien, vooral voor mensen met een laag inkomen, 65-plussers of mensen met een handicap.

Het Sociaal Internetaanbod is een maatregel om meer personen of gezinnen in een kwetsbare situatie (met een leefloon of een andere vorm van financiële tegemoetkoming) toegang te geven tot internet. Wij geloven dat iedereen toegang verdient tot de online wereld, ongeacht inkomen of situatie.

MDO Benefiters

Wie kan genieten van het Sociaal Internetaanbod?

Voor personen en gezinnen met een laag inkomen, senioren of mensen met een handicap.

Om in aanmerking te komen voor het Sociaal Internetaanbod moet je aan bepaalde voorwaarden voldoen.

Als je een leefloon ontvangt, 65 jaar of ouder bent of een handicap hebt, kan je in aanmerking komen voor het Sociaal Internetaanbod.

Je vindt alle begunstigden en bijhorende voorwaarden, plus een online tool op de website van de Federale Overheidsdienst.

Een internetverbinding voor elk gezin

Sociaal Internetaanbod

30 Mbps

30 Mbps max. downloadsnelheid

4 Mbps max. uploadsnelheid

150 GB/maand om te surfen

Meer info

19 /maand

+ Installatiekosten: €29.50

Sociaal Internetaanbod + TV

30 Mbps

30 Mbps max. downloadsnelheid

4 Mbps max. uploadsnelheid

150 GB/maand om te surfen

Meer info

40 /maand

+ Installatiekosten: €29.50

Hoe het Sociaal Internetaanbod aanvragen?

Of je nu een nieuwe of bestaande klant bent, volg deze stappen om aan de slag te gaan
  1. Bevestig dat je voldoet aan de voorwaarden

    Controleer of je aan de voorwaarden voldoet voor het Sociaal Internetaanbod met de online tool op de website van de Federale Overheidsdienst.

    Check of je in aanmerking komt

  2. Kies welk aanbod je wil

    Als je in aanmerking komt voor het Sociaal Internetaanbod, vergelijk je onze 2 abonnementen - met of zonder TV - en kies je het abonnement dat het beste bij jou past.

    Bekijk ons Sociaal Internetaanbod

  3. Contacteer ons of kom langs in een Proximus shop

    Eens je een abonnement hebt gekozen, neem je contact op met een van onze medewerkers via telefoon of chat. Je kan ook langskomen in een Proximus shop in de buurt, zodat wij je kunnen helpen om je Sociaal Internetaanbod te regelen.

Waarom kiezen voor het Sociaal Internetaanbod van Proximus?

Betrouwbare connectiviteit

Een netwerk waarop je dag en nacht kan rekenen. Ook tijdens de piekuren.

Uitstekende klantenservice

Onze medewerkers staan klaar om te helpen met eventuele vragen.

Betaalbare diensten

Een budgetvriendelijk aanbod dat ervoor zorgt dat verbonden blijven niet duur hoeft te zijn.

Vrijblijvend abonnement

Gratis wijzigen of annuleren, wanneer je maar wil.