Verhuis je binnenkort?

We zijn er om te helpen!

Al klant?

Al klant?

Verhuis je producten in een paar klikken

Voor je toekomstige verhuizing, zorgen we er niet alleen voor dat al je diensten meegaan naar je nieuwe adres, maar ook dat...

  • Je aansluiting wordt geïnstalleerd op de door jou gevraagde verhuisdatum. Je verwittigt ons best 5 weken op voorhand
  • De bestaande kabels correct worden geïnstalleerd en zo nodig bijkomende kabels worden geplaatst
  • Je modem en/of tv correct wordt geconfigureerd, inclusief beveiliging en wifi

Nieuwbouw of renovatie?

Sluit je woning tijdens de bouw- of renovatiefase aan op de Proximus-infrastructuur.

Alleen een mobiel abonnement?

Wist je dat je je facturatieadres eenvoudig kunt aanpassen via MyProximus? Je kunt ons ook op de hoogte brengen door het formulier in te vullen: Wij bellen je binnenkort terug om je nieuwe adres te bevestigen.

Wat moet ik doen met mijn apparatuur wanneer ik verhuis?

Ga na welke apparatuur je moet meenemen naar je nieuwe adres.

Verhuizen in vier eenvoudige stappen!

  1. Al klant? Laat ons minstens vijf weken van tevoren weten dat je gaat verhuizen, zodat we alles op de door jou gewenste datum kunnen installeren. Is het te laat? Dat kan natuurlijk nog steeds. Wij doen ons uiterste best om je producten zo snel mogelijk te installeren.

Kan ik fiber krigen op mijn nieuwe adres?

Controleer of de technologie van de toekomst beschikbaar is op je nieuwe huis. Als je in aanmerking komt, is dit een nieuwe installatie.

Hoe kan ik van telecomoperator veranderen?

Om over te stappen naar Proximus heb je enkel je Easy Switch ID en je huidige klantnummer nodig. Wij zorgen voor alles, van de opzeggingsaanvraag van je vorige operator tot de volledige installatie.

Wil je Proximus-klant worden?

Je vindt zeker een aanbod dat aan je behoeften voldoet. Combineer onbeperkt internet met mobiel of TV en profiteer van een geweldige promotie.

Alles gepland?

Plan alles d.m.v. ons checklist om je verhuizing goed te beginnen.

Veelgestelde vragen

Gratis verhuis voor alle klanten die hun Tuttimus, Familus, Flex of Epic combo verhuizen of hun producten wijzigen naar Flex tijdens de verhuis. Als je alleen een mobiel abonnement hebt, kun je je factuuradres gratis wijzigen via MyProximus. Alleen internetabonnement? De verhuiskosten bedragen € 59.

Ja, verhuis alle Proximus-toestellen en hun bekabeling mee. De technicus zal alles regelen op de dag van de installatie.

Info over jouw verhuis zit ook in je MyProximus app, je kan er je afspraak raadplegen of wijzigen.
En we houden je ook proactief op de hoogte:

  • Je krijgt per e-mail bevestiging van je verhuisaanvraag
  • 2 dagen voor je verhuizing sturen we een sms
  • De technicus bevestigt zijn komst 30 minuten voor het afgesproken tijdstip
  • Gedurende de installatie kan je je vragen stellen aan de technicus.

Geen fan van kabels? Om je decoder en modem met elkaar te verbinden, kan je rekenen op onze draadloze oplossingen.

Draadloos voor mij!

Wil je je wifi bereik bij je thuis een boost geven? Komt voor elkaar met onze Smart Wi-Fi!

Meer info

Om zeker te zijn dat je geen enkele factuur mist en het risico loopt hierdoor afgesloten te worden, stel je best een nazending in van je post. Of kies voor de elektronische factuur, da’s nog gemakkelijker!

Ik kies

De Algemene Voorwaarden en Prijslijst & tarieven zijn van toepassing.

De prijs voor de standaard installatie is € 59 en bevat verschillende zaken:

  • Installatie van een Proximus-contactpunt
  • Plaatsing van de kabels (max. 20 meter, met eventueel horizontaal boren in een muur) en controle van bestaande bekabeling
  • Installatie en configuratie van de modem, beveiliging en Wi-Fi inbegrepen
  • Configuratie van je PC om te surfen op internet (via kabel of interne kaart) + instellen van een tablet/smartphone
  • Installatie van een e-mailadres en alias op 1 PC
  • Configuratie van je MyProximus-account
  • Check van je mobiele netwerkbereik
  • Installatie van een TV-decoder + een kleine demo

Welk type installatie we uitvoeren op je nieuwe adres wordt met jou besproken wanneer je je aanvraag hebt doorgegeven. Gelieve je op voorhand zo goed mogelijk te informeren over de beschikbare infrastructuur op je nieuwe adres (aanwezigheid van een Proximus aansluitingspunt, waar deze zich bevindt, identiteit van de vorige Proximus-klant, …).

Je hebt nog geen Proximus-kabel tot in je nieuwe woning? Onze medewerkers zorgen ook voor de aansluiting tussen de kabel in de straat en je woning. Deze interventie wordt dezelfde dag uitgevoerd maar is niet inbegepen in de prijs voor de standaard installatie, net zoals eventuele extra toestellen zoals een Wi-Fi versterker.

Gratis verhuis voor alle klanten die hun Tuttimus, Familus, Flex of Epic combo verhuizen of hun producten wijzigen naar Tuttimus, Familus, Flex of Epic combo tijdens de verhuis, behalve Minimus-klanten die de normale verhuisprijs betalen (€ 59).
Alle andere klanten komen niet in aanmerking.

Chatbot