Proximus Assistant
Proximus Assistant, onze 24/7 chatbot en voicebot voor al je vragen
- Altijd en overal directe hulp
- Aangepast aan jouw situatie
- Chat- en spraakassistent op basis van AI

Betere ondersteuning
We hebben onze bot getraind om jou te koppelen aan de beste oplossing voor jouw vraag.
Ontdek wat hij kan.

Altijd beschikbaar
Krijg 24/7 deskundige ondersteuning met onze AI-gestuurde oplossingen – directe hulp, altijd en overal.
Bekijk onze video

Een lastig probleem?
Geen zorgen, we verbinden je met de juiste medewerker die weet hoe te helpen!
Lees onze tips
Krijg onmiddellijk antwoord op al je vragen.
Ontdek alle mogelijkheden van Proximus Assistant in onze video.
Hoe kan Proximus Assistant jou helpen?
Proximus Assistant staat klaar om je te helpen met meer dan 300 topics! Hier kan je voorbeelden vinden van vragen die je kan stellen.
Stel je vragen over onze producten en diensten
- Ik wil graag meer informatie over de verschillende abonnementen.
- Wat is inbegrepen in mijn pack?
- Kunnen jullie me helpen mijn abonnement aan te passen?
- Wat is het beste Fiber-product voor mij?
Stel je technische vragen
- Mijn tv werkt niet.
- Ik krijg foutcode P130 op mijn scherm, wat moet ik doen?
- Mijn internet ligt plat, kunnen jullie me helpen?
- Mijn 4G werkt niet, kunnen jullie me helpen?
- Ik kan geen telefoongesprekken voeren met mijn mobiele telefoon.
Stel je administratieve vragen
- Ik wil mijn saldo weten.
- Ik wil een duplicaat van mijn factuur.
- Ik wil mijn afspraak met Proximus wijzigen.
- Ik ben mijn pincode kwijt, kunnen jullie me helpen?
Waar kan je communiceren met Proximus Assistant?
Chatten met Proximus Assistant
- Klik op ons Proximus Assistant-icoon
op onze website en in de Proximus+ app om een chat te starten.
- Leg je vraag uit.
- Laat Proximus Assistant je helpen of je doorverbinden met een medewerker.
Bel met Proximus Assistant
- Bel 0800 22 800.
- Leg je vraag uit.
- Laat Proximus Assistant je begeleiden of je doorverbinden met een medewerker.
Tips om met Proximus Assistant te praten
Eén vraag tegelijk
Proximus Assistant kan op één vraag tegelijk antwoorden. Stel dus maar één vraag wanneer je chat of belt met de digitale assistent.