Contacteer ons
We helpen je graag verder
Hoe wil je ons contacteren?
Een antwoord krijgen via e-mail kan even duren. Wil je snel een antwoord?
Je kan ons een e-mail sturen via het webformulier. Wij reageren gemiddeld binnen 3 werkdagen. Als je technische problemen hebt, neem dan contact met ons op via telefoon of chat. Wij zullen het probleem samen met jou bekijken en oplossen.
Op piekmomenten kan de wachttijd oplopen. In a hurry? Voor onderstaande topics vind je het antwoord op onze website:
Nog niet geholpen?
0800 22 800
Vanuit het buitenland:+32 475 15 60 00
Openingsuren
Verloren of gestolen gsm: we blokkeren je kaart onmiddellijk, 24/7
Weekdagen: van 8u tot 22u

Weekend: van 9u tot 22u

Op piekmomenten kan de wachttijd oplopen. Spaar tijd en regel het snel zelf in MyProximus. Of vind het antwoord online:
Nog niet geholpen?
0800 22 800
Vanuit het buitenland:+32 475 15 60 00
Openingsuren
Verloren of gestolen gsm: we blokkeren je kaart onmiddellijk, 24/7
Weekdagen: van 8u tot 20u (tot 18u30 voor betalingen)

Zaterdag: van 9u tot 17u30

Op piekmomenten kan de wachttijd oplopen. In a hurry? Voor onderstaande topics vind je het antwoord op onze website:
Nog niet geholpen?
0800 22 800
Vanuit het buitenland:+32 475 15 60 00
Openingsuren
Verloren of gestolen gsm: we blokkeren je kaart onmiddellijk, 24/7
Weekdagen: van 8u tot 20u

Zaterdag: van 9u tot 17u30

Of kies een van de volgende mogelijkheden
Of vind het antwoord op onze site!
Bekijk onze veelgestelde vragen, interessante artikels en duidelijke instructievideo's.
Beheer je Proximus account
Je verbruik opvolgen om onaangename verrassingen te vermijden? Of je factuur beheren? Een optie bestellen of annuleren?