Contacteer ons
We helpen je graag verder
Hoe wil je ons contacteren?
Een antwoord krijgen via e-mail kan even duren. Wil je snel een antwoord?
Je kan ons een e-mail sturen via het webformulier. Wij reageren gemiddeld binnen 3 werkdagen. Als je technische problemen hebt, neem dan contact met ons op via telefoon of chat. Wij zullen het probleem samen met jou bekijken en oplossen.
Op piekmomenten kan de wachttijd oplopen. In a hurry? Voor onderstaande topics vind je het antwoord op onze website:
Nog niet geholpen?
0800 22 800
Vanuit het buitenland:+32 475 15 60 00
Onze Proximus Assistant staat 24/7 voor je klaar
Geen wachtrijen of ingewikkelde keuzemenu's meer, stel gewoon je vraag en Proximus Assistant, je digitale buddy, zal je ofwel doorverbinden naar de meest geschikte persoon of je direct verderhelpen.
Tijdens onze diensturen kan je altijd vragen om één van onze collega's te spreken.
Houd voor een optimale ervaring je lijn- en klantnummer bij de hand. Heb je een administratieve vraag? Zorg dan ook voor de laatste 4 cijfers van je Proximus-aanrekening.
Ontdek meerOnze collega's zijn beschikbaar
Verloren of gestolen gsm: we blokkeren je kaart onmiddellijk, 24/7
Weekdagen: van 8u tot 22u
Weekend: van 9u tot 22u
Buiten onze diensturen: Proximus Assistant 24/7
Op piekmomenten kan de wachttijd oplopen. Spaar tijd en regel het snel zelf in MyProximus. Of vind het antwoord online:
Nog niet geholpen?
0800 22 800
Vanuit het buitenland:+32 475 15 60 00
Onze Proximus Assistant staat 24/7 voor je klaar
Geen wachtrijen of ingewikkelde keuzemenu's meer, stel gewoon je vraag en Proximus Assistant, je digitale buddy, zal je ofwel doorverbinden naar de meest geschikte persoon of je direct verderhelpen.
Tijdens onze diensturen kan je altijd vragen om één van onze collega's te spreken.
Houd voor een optimale ervaring je lijn- en klantnummer bij de hand. Heb je een administratieve vraag? Zorg dan ook voor de laatste 4 cijfers van je Proximus-aanrekening.
Ontdek meerOnze collega's zijn beschikbaar
Verloren of gestolen gsm: we blokkeren je kaart onmiddellijk, 24/7
Weekdagen: van 8u tot 20u (tot 18u30 voor betalingen)
Zaterdag: van 9u tot 17u30
Buiten onze diensturen: Proximus Assistant 24/7
Op piekmomenten kan de wachttijd oplopen. In a hurry? Voor onderstaande topics vind je het antwoord op onze website:
Nog niet geholpen?
0800 22 800
Vanuit het buitenland:+32 475 15 60 00
Onze Proximus Assistant staat 24/7 voor je klaar.
Geen wachtrijen of ingewikkelde keuzemenu's meer, stel gewoon je vraag en Proximus Assistant, je digitale buddy, zal je ofwel doorverbinden naar de meest geschikte persoon of je direct verderhelpen.
Tijdens onze diensturen kan je altijd vragen om één van onze collega's te spreken.
Houd voor een optimale ervaring je lijn- en klantnummer bij de hand. Heb je een administratieve vraag? Zorg dan ook voor de laatste 4 cijfers van je Proximus-aanrekening.
Ontdek meerOnze collega's zijn beschikbaar
Verloren of gestolen gsm: we blokkeren je kaart onmiddellijk, 24/7
Weekdagen: van 8u tot 20u
Zaterdag: van 9u tot 17u30
Buiten onze diensturen: Proximus Assistant 24/7
Of kies een van de volgende mogelijkheden
Of vind het antwoord op onze site!
Bekijk onze veelgestelde vragen, interessante artikels en duidelijke instructievideo's.
Ontdek de Proximus+ app
Beheer uw producten, controleer uw factuur, volg uw dataverbruik en meer in de Proximus+ app!