Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Contacteer ons

We helpen je graag verder

België blijft zich sterk houden. En Proximus blijft helpen.

Onze topprioriteit is de gezondheid en het welzijn van onze klanten, medewerkers en alle burgers.

Bijgevolg zullen al onze verkooppunten gesloten worden, tot nader order, en de interventies bij onze klanten zullen beperkt worden tot de essentiële activiteiten voor het herstellen van hun telecommunicatiediensten, voor verhuizingen of “dringende” aansluitingen, tot 20 april (datum kan worden uitgesteld afhankelijk van de overheidsmaatregelen).

Niet-dringende installaties kunnen nog steeds online aangevraagd worden, met een installatiedatum vanaf 20 april. De regels met betrekking tot het behouden van fysieke afstand blijven van toepassing.

Verder is het niet nodig je Proximus-materiaal terug te sturen na een herstelling of opzegging zolang de coronavirus/covid-19 maatregelen van kracht zijn. Dit mag je uitstellen tot het einde van de quarantaine zonder hiervoor aangerekend te worden. We raden je wel aan de documenten (incl. het label) te bewaren voor het terugsturen van het materiaal.

Proximus blijft graag solidair met jullie en we hebben daarom beslist om onze initiatieven te verlengen tot en met 19 april.

Je kan blijven rekenen op volgende uitzonderlijke voordelen in april: gratis bellen naar vaste lijnen, onbeperkt internet thuis en 10GB extra mobiele data (voor mobiele klanten). Iedere tv-klant krijgt elke 2 weken 5 gratis on-demand films en 2 gratis on-demand films voor kinderen, alsook gratis concerten op Pickx Live (kanaal 12 of 14). Movies & Series (kanaal 13) blijft gratis toegankelijk tot 31 maart 2020. Meer info.

Ter info, de Europese overheden hebben Netflix, YouTube en andere (streaming)diensten gevraagd hun bandbreedte te verminderen om het internetnetwerk niet te overbelasten en er voor te zorgen dat deze diensten beschikbaar blijven voor iedereen. Dit heeft mogelijk gevolg op je kwaliteit of snelheid waarvoor Proximus niet kan tussenkomen.

Hoe wil je ons contacteren?

Chat met ons

Waarover gaat je vraag? Maak je keuze zodat we je met de juiste dienst in contact brengen.

Op piekmomenten kan de wachttijd oplopen. In a hurry? Voor onderstaande topics vind je het antwoord op onze website:

Nog niet geholpen?

Momenteel zijn er geen chat agents beschikbaar.
Probeer het later nog eens. Wil je meteen geholpen worden? Ga naar onze online oplossingen of bel ons op:

Vanuit België:

0800 22 800

0800 22 800

Vanuit het buitenland:

+32 475 15 60 00

+32 475 15 60 00

Openingsuren:

Op weekdagen van 8 tot 22u. Op zaterdag, zondag en feestdagen van 9 tot 22u.

Verloren of gestolen gsm: we blokkeren je kaart onmiddellijk, 24/7

Op piekmomenten kan de wachttijd oplopen. Spaar tijd en regel het snel zelf in MyProximus. Of vind het antwoord online:

Nog niet geholpen?

Momenteel zijn er geen chat agents beschikbaar.
Probeer het later nog eens. Wil je meteen geholpen worden? Ga naar onze online oplossingen of bel ons op:

Vanuit België:

0800 22 800

0800 22 800

Vanuit het buitenland:

+32 475 15 60 00

+32 475 15 60 00

Openingsuren:

Op weekdagen van 8 tot 20u. Op zaterdag: van 9 tot 17u30. Gesloten op zon- en feestdagen

Verloren of gestolen gsm: we blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7

Op piekmomenten kan de wachttijd oplopen. In a hurry? Voor onderstaande topics vind je het antwoord op onze website:

Nog niet geholpen?

Momenteel zijn er geen chat agents beschikbaar.
Probeer het later nog eens. Wil je meteen geholpen worden? Ga naar onze online oplossingen of bel ons op:

Vanuit België:

0800 22 800

0800 22 800

Vanuit het buitenland:

+32 475 15 60 00

+32 475 15 60 00

Openingsuren:

Op weekdagen van 8 tot 20u. Op zaterdag: van 9 tot 17u30. Gesloten op zon- en feestdagen

Verloren of gestolen gsm: we blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7

Op piekmomenten kan de wachttijd oplopen. In a hurry? Voor onderstaande topics vind je het antwoord op onze website:

Nog niet geholpen?

Momenteel zijn er geen chat agents beschikbaar.
Probeer het later nog eens. Wil je meteen geholpen worden? Ga naar onze online oplossingen of bel ons op:

Vanuit België:

0800 22 800

0800 22 800

Vanuit het buitenland:

+32 475 15 60 00

+32 475 15 60 00

Openingsuren:

Op weekdagen van 8 tot 20u. Op zaterdag: van 9 tot 17u30. Gesloten op feestdagen

Verloren of gestolen gsm: we blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7

Op piekmomenten kan de wachttijd oplopen. In a hurry? Voor onderstaande topics vind je het antwoord op onze website:

Nog niet geholpen?

Momenteel zijn er geen chat agents beschikbaar.
Probeer het later nog eens. Wil je meteen geholpen worden? Ga naar onze online oplossingen of bel ons op:

Vanuit België:

0800 22 800

0800 22 800

Vanuit het buitenland:

+32 475 15 60 00

+32 475 15 60 00

Openingsuren:

Op weekdagen van 8 tot 20u. Op zaterdag: van 9 tot 17u30. Gesloten op feestdagen

Verloren of gestolen gsm: we blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7

Bel ons

Waarover gaat je vraag?

Op piekmomenten kan de wachttijd oplopen. In a hurry? Voor onderstaande topics vind je het antwoord op onze website:

Nog niet geholpen? Bel ons:

Vanuit België:

0800 22 800

0800 22 800

Vanuit het buitenland:

+32 475 15 60 00

+32 475 15 60 00

Openingsuren:

Op weekdagen van 8 tot 22u. Op zaterdag, zondag en feestdagen van 9 tot 22u.

Verloren of gestolen gsm: we blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7

Op piekmomenten kan de wachttijd oplopen. Spaar tijd en regel het snel zelf in MyProximus. Of vind het antwoord online:

Nog niet geholpen? Bel ons:

Vanuit België:

0800 22 800

0800 22 800

Vanuit het buitenland:

+32 475 15 60 00

+32 475 15 60 00

Openingsuren:

Op weekdagen van 8 tot 20u. Op zaterdag: van 9 tot 17u30. Gesloten op zon- en feestdagen

Verloren of gestolen gsm: we blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7

Op piekmomenten kan de wachttijd oplopen. In a hurry? Voor onderstaande topics vind je het antwoord op onze website:

Nog niet geholpen? Bel ons:

Vanuit België:

0800 22 800

0800 22 800

Vanuit het buitenland:

+32 475 15 60 00

+32 475 15 60 00

Openingsuren:

Op weekdagen van 8 tot 20u. Op zaterdag: van 9 tot 17u30. Gesloten op zon- en feestdagen

Verloren of gestolen gsm: we blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7

Of kies een van de volgende mogelijkheden

Of vind het antwoord op onze site!

Bekijk onze veelgestelde vragen, interessante artikels en duidelijke instructievideo's.

Ga naar Support

Beheer je Proximus account

Je verbruik opvolgen om onaangename verrassingen te vermijden? Of je factuur beheren? Een optie bestellen of annuleren?

Download de app
phones
phones phones

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze: