Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×
Filter op onderwerp

Veelgestelde vragen over Flex

    Overschakelen

    Je bestelt gewoon je Flex pack en wij zetten jouw huidige producten automatisch om. Afhankelijk van de samenstelling van je huidige pack, zal je rechtstreeks kunnen bestellen via het web of zullen we je contacteren via onze klantendienst.

    Als je al over een gecombineerd aanbod beschikt (smartphone + gsm-abonnement), behoud je je promotie (de voorwaarden en het aantal producten moeten ongewijzigd blijven). Sommige promoties zijn compatibel met Flex, andere niet. Bel ons op 0800 22 800 of breng een bezoekje aan een van onze verkooppunten om na te gaan of je je promotie behoudt.

    Dat kan. Alle opties zijn compatibel met de oude en nieuwe packs. Elke extra optie zal worden gefactureerd tegen de catalogusprijs, afhankelijk van je type pack.

    Overstappen is eenvoudig, je kan zelfs je gsm-nummers behouden. Bestel je Flex en wij gaan meteen na of een technicus bij jou moet langskomen, de installatie is volledig gratis. Vergeet zeker niet om je opzeggingsbrief voor je huidige producten op te stellen.

    Waarom overstappen naar Proximus?

    Neen, die is volledig gratis! De installatie en de activering zijn inbegrepen: een besparing van € 59!

    Je kan zelf de datum van de installatie kiezen tijdens de productconfiguratie. De installatiedatum hangt af van jouw gekozen producten, de producten die je al hebt en de beschikbaarheid van onze medewerkers. Reken gemiddeld wel op een wachttijd van ongeveer 14 kalenderdagen.

    Meer info over de installatie van je internet en tv

    Bellen

    Je hebt al een gsm-nummer bij Proximus

    Je kan je gsm-nummer zeker behouden. Plaats je Flex bestelling en wij bellen je terug om jouw pack te finaliseren.

    Je hebt al een gsm-nummer bij een andere operator

    Je kan je gsm-nummer zeker behouden, volg deze eenvoudige stappen:

    1. Stel je Flex samen, voeg voor elk gsm-nummer dat je wil overdragen een mobiel abonnement toe (bijvoorbeeld: je hebt momenteel 2 gsm-nummers, kies dan 2 mobiele abonnementen in je Flex).
    2. Eens je het pack Flex hebt besteld, kom je in de productconfiguratie. Kies je huidige operator uit de lijst en geeft het gsm-nummer in dat je wil overdragen.
    3. Als je een prepaid abonnement hebt bij een andere operator moet je ook het simkaartnummer meegeven. Heb je een gsm-abonnement bij een andere operator? Dan moet je enkel je klantennummer meegeven.

    Je stelt gewoon je huidige Flex opnieuw samen met het extra gsm-abonnement dat je wil toevoegen. Tijdens de productconfiguratie zal het extra gsm-abonnement worden toegevoegd aan je huidig Flex Tuttimus of Minimus pack.

    Voor de casual smartphone gebruiker raden wij het abonnement Mobile Flex met 5 GB aan. Je hebt meer dan genoeg data om te surfen op het web en sociale media. Surf je elke dag en stream je vaak muziek (Spotify) en video (YouTube), dan is Mobile Flex+ met 15 GB ideaal voor jou. Ben je een echte smartphone-addict? Stream je elke dag video’s over 4G/5G? Dan zijn één van onze 3 Unlimited-abonnementen misschien iets voor jou!

    Wil je bellen of surfen met je smartphone in of naar het buitenland? Raadpleeg dan onze handige tool om jouw tarief te weten.

    Neen, het mobiel volume is geldig voor maar 1 gsm-abonnement.

    Met een standaard mobiel het abonnement kun je in België en in de Europese Unie in alle vrijheid bellen, sms'en en surfen. Maak je gebruik van speciale betalende diensten of reis je buiten de EU, dan heb je de mogelijkheid om je maandelijkse bundel te overschrijden. Je wordt dan gefactureerd tegen het tarief dat geldt buiten de bundel. Je kan je verbruik volgen via MyProximus en via sms-meldingen.
     

    Met FullControl behoud je de totale controle over je budget, want je kunt je maandelijkse bundel niet overschrijden. Met een FullControl-abonnement worden diensten waarvoor een meerkost wordt aangerekend, geblokkeerd. Denk maar aan marketingnummers (0900,…), betalende internationale telefoongesprekken, roaming (buiten de EU) en betalende diensten van derden. Wanneer je databundel is opgebruikt, zal je niet geblokkeerd worden, maar gewoon kosteloos kunnen verder surfen, met een verlaagde snelheid. Indien je opnieuw met volle snelheid wilt verder surfen, is het mogelijk om een data boost optie aan te kopen via MyProximus. Full Control is enkel beschikbaar met Mobile Flex en Mobile Flex+

    TV

    De eerste decoder is altijd inbegrepen in je pack Flex. Wil je een extra decoder toevoegen? Dan bestel je gewoon je pack en tijdens de productconfiguratie krijg je de mogelijkheid om tot 2 extra decoders toe te voegen. Voor elke bijkomende decoder betaal je slechts € 6/maand.

    Ben je al Flex-klant? Dan kan je extra decoders hier bestellen.

    Je kan een tv-bundel optie toevoegen via MyProximus of je kiest en bestelt je optie bundel hier. Het is ook mogelijk om via de decoder een tv-optie toe te voegen.

    Een tv-optie wijzigen of verwijderen kan enkel via MyProximus. In een Flex kan je je tv-optie 2 keer per jaar gratis wijzigen.

    Dankzij de Proximus Picxk-app Proximus TV-app kunt u om het even waar of wanneer u dat wilt, een opname programmeren of annuleren.

    Dat gaat tegenwoordig supersnel. Wij hebben alle stappen voor jou gebundeld, je kan meteen aan de slag

    Smartphone met abonnement

    Als je een Flex met smartphone online bestelt dan wordt je nieuwe toestel gratis thuis geleverd. Je kunt de leveringsdatum kiezen op het ogenblik dat je bestelt (max. 30 dagen na de installatie van internet). Deze datum dient minstens vier werkdagen na je bestelling te liggen.

    Neen, dat kan niet. Het toestel wordt automatisch geleverd op het installatieadres van je Proximus-producten.

    Ja, het is belangrijk dat je aanwezig bent om je toestel in ontvangst te nemen en de leveringsbon te ondertekenen. Als je verhinderd bent en niet aanwezig kunt zijn, kan je iemand volmacht geven. Je vindt een volmachtsdocument op www.proximus.be/volmacht. Gelieve ook een kopie van je identiteitskaart aan deze persoon te bezorgen.

    Als je een Flex met smartphone bestelt via de website wordt je toestel op je eerste Proximus-factuur aangerekend. Je hoeft dus niets te betalen wanneer je toestel thuis wordt geleverd.

    Indien je problemen ondervindt met mobiel surfen kan je je smartphone heel gemakkelijk configureren met onze online tool.

    Reset
    Filter

    Filter op onderwerp

    Bellen

    Smartphone met abonnement

    Overschakelen

    TV

    Heb je een vraag?

    Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze: