×
×

Cloud Exchange beheren

Waar kunt u uw Cloud Exchange gebruikers en e-mailadressen beheren en wat kunt u precies beheren? Log in op Cloud Exchange voor een overzicht van alle functies.

Inloggen op Cloud Exchange

  1. Surf naar Cloud Exchange.
  2. Selecteer uw taal: Dutch (Netherlands) in het dropdownmenu.
  3. In het veld Gebruikersnaam, vul uw gebruikersnaam in. Uw gebruikersnaam vindt u terug in de e-mail die u van ons ontvangen hebt na de registratie van Cloud Exchange.
  4. In het veld Wachtwoord, vul uw wachtwoord in. Bent u uw wachtwoord vergeten? Stel een nieuw wachtwoord voor Cloud Exchange in.
  5. Klik op Aanmelden.
    Inloggen op Cloud Exchange

U bent nu ingelogd op Cloud Exchange.

Eerste stappen

Via het controlepaneel kunt u Cloud Exchange beheren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste functies.

Overzicht van functies in Cloud Exchange

  1. In het hoofdmenu krijgt u snelle toegang tot alle hoofdcategorieën die hieronder beschreven staan.
  2. Organisatie: hier kunt u uw contactgegevens instellen en het e-mailadres waarop u waarschuwingen ontvangt wijzigen.
  3. Gebruikers: hier vindt u alle gegevens over uw gebruikers, gebruikersgroepen, e-mailadressen en aliassen of kunt u e-mails versturen naar één of meerdere gebruikers. Als beheerder kunt u hier wachtwoorden opnieuw instellen, u aanmelden als een bepaalde gebruiker om Outlook te installeren, e-mails door te sturen of een Out of Office te activeren.
  4. Hosted exchange 2010: hier kunt u distributielijsten aanmaken die e-mail verdelen aan een groep van personen, uw adresboeken beheren, uw mailboxlimieten wijzigen of algemene regels instellen voor uw gebruikers en e-mailverkeer.
  5. Rapporten: geeft acties van gebruikers in het controlepaneel weer en biedt u de mogelijkheid van .csv rapporten te downloaden die de gebruikte schijfruimte, het aantal mailboxen of mappen, gedeelde agenda’s en contactpersonen, enz. weergeven.
  6. Voorkeuren: hier kunt u algemene regels instellen voor automatisch aanmelden, e-mailindeling, weergavenamen, enz. en de stijl en het logo van het controlepaneel aanpassen.
  7. In het navigatiemenu links krijgt u snelle toegang tot alle hoofd- en subcategorieën die hierboven beschreven staan.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

MyProximus

Activeer OneDrive for Business

MyProximus

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot uw dienst. Kies zelf hoe u contact met ons wil opnemen.