Jij bent een professional. Wij ook. Word Proximus Business-klant!

Gepubliceerd op 09/09/2019 in Service

Jij bent een professional. Wij ook. Word Proximus Business-klant!

Word ook klant en maak gebruik van onze engagementen voor jouw bedrijf.

Onze engagementen

Gepersonaliseerd advies van Bizz Experts

400 telecom- & IT-specialisten om de juiste oplossing te vinden voor de noden van je zaak.

Haal het beste uit internet en telefonie

Een technische expert analyseert gratis je situatie1 en optimaliseert je Proximus-verbindingen.

Blijf aan de slag, wat er ook gebeurt

Je krijgt 24/7 support. We repareren dezelfde dag nog2 je internet, tv of vaste lijn. Indien nodig, ligt ook je gratis vervangsmartphone al klaar.

Blijf overal en altijd verbonden

Geniet van een sterk mobiel netwerk & toegang tot meer dan 1,3 miljoen Wi-Fi Hotspots in België.

Overstappen, da's zo geregeld!

Er zijn zoveel redenen om over te stappen naar Proximus. En eigenlijk maar eentje om het niet te doen: teveel gedoe.

Met Easy Switch is dat ook geen zorg meer! Jij blijft steeds telefonisch bereikbaar en zit geen tel zonder internet en tv, terwijl wij de overstap regelen voor jou.

En je pack, dat komt onze technicus gratis installeren.

Meer over Easy Switch

Andere professionals kozen voor

Een allround pack met:

  • Megaveel internet
  • Vast én mobiel, onbeperkt bellen met GSM naar alle vaste en mobiele nummers in België
  • En misschien ook tv?
  • Graag ook 24/7 support voor je zaak en herstel de dag zelf van je internet, vaste lijn of tv?

Ga dan voor het meest complete pack voor je zaak!

Praktische info voor een vlotte transfer

Zeg ik mijn producten bij andere operator zelf op?

Stap over zonder zorgen, wij doen het werk voor jou

Check zeker eerst de voorwaarden van de Easy Switch procedure. Proximus zorgt dan voor alles, van de opzegging bij je huidige operator tot de volledige installatie door onze technicus!

Indien Easy Switch niet van toepassing is, kun je je contract met je huidige operator opzeggen van zodra de installatie is gebeurd, per brief, telefonisch of via e-mail.

Je oproepnummers

Zet je je (vaste en/of mobiele) nummers over naar Proximus? Zeg deze niet op, Proximus zorgt voor de transfer.

De toestellen van je huidige operator

Huur je een toestel van je vorige operator? Breng deze zeker terug. Proximus ondersteunt deze toestellen niet. Als klant neem je een nieuwe decoder en /of modem van Proximus.

Verschilt het aansluitpunt?

Ja, Telenet gebruikt coax kabel, Proximus via fiber of koper en werkt over ethernetkabel of Wi-Fi.

Onze technici installeren enkel Proximus toestellen, zij verwijderen geen toestellen van de andere operatoren en nemen ze ook niet mee.

Verlies ik de gegevens op mijn mobiele telefoon?

Wanneer je een mobiel abonnement neemt bij Proximus krijg je automatisch een nieuwe simkaart, zelfs als je je nummer behoudt. Je kan dan je contacten overzetten. In de verkooppunten kunnen we dit voor je doen.

Ik heb een e-mailadres of website bij de andere operator, hoe verloopt de overstap?

Het e-mailadres bij je vorige provider (bvb. @telenet.be) blijft nog 18 maanden geldig. Tijd genoeg om vrienden en familie je nieuwe e-mailadres te melden.

Heb je een gepersonaliseerd e-mailadres @uwbedrijf.be? De webruimte blijft nog 6 maand beschikbaar, maar je domeinnaam vervalt bij de opzeg. Schakel over naar een betalende domeinnaam om je webruimte online te houden. Vous disposez d’une adresse mail personnalisée du type @votreentreprise.be? Votre espace Web reste disponible pendant 6 mois, mais votre nom de domaine sera annulé quand vous résiliez vos produits. Optez pour un nom de domaine payant pour garder votre espace Web en ligne.

Graag persoonlijk advies?

Bezoek een Bizz Expert

Altijd de beste tarieven en een telecomoplossing op maat van jouw zaak.

Maak snel een afspraak, er is altijd een Bizz Expert in jouw regio.

Bij jou op kantoor

Je wil je liever niet verplaatsen? Dat begrijpen we, een Bizz Expert komt langs in jouw zaak.

Geef je gegevens door, je Bizz Expert contacteert je binnen 48 u.

Telefonisch

Liever een medewerker aan de lijn? We helpen je graag! Tijdens het gesprek krijg je duidelijke product info en advies.

Contacteer 0800 22 500

Voetnoten
  1. Het bezoek wordt ingepland op basis van de beschikbaarheid en capaciteitsplanning van Proximus. Dit bezoek op zich (verplaatsing en werkuren) is gratis. Indien er extra of aangepaste apparatuur nodig is, dan wordt er in samenspraak vrijblijvend overgegaan tot installatie en wordt er desgevallend apparatuur aangerekend.
  2. Tot 20u op werkdagen en 16u30 op zaterdag.

Katleen

Efficiënt zijn, da’s mijn dada. Verwacht je aan concrete tips, apps en diensten die het je gemakkelijk maken!

Blog topics