×
×

Hoe van operator veranderen met Easy Switch?

U wilt uw contract bij een internet-/tv-operator opzeggen om klant te worden bij Proximus. In de meeste gevallen doen wij het nodige bij uw vorige operator: dat is de Easy Switch-procedure. Ontdek hoe u klant wordt bij Proximus met enkele klikken.

Hoe uw internet of tv bij een andere operator opzeggen?

Er zijn twee mogelijkheden:

  • U wilt als privé-klant voor al uw vaste producten overstappen? Wij doen voor u het nodige.
    Alle internet- en/of tv-operatoren zijn verplicht om voor elke adres uw Easy Switch ID en uw klantnummer op hun factuur of hun persoonlijke ruimte (MyTelenet, MyOrange, MyVoo, enz.) te vermelden.
    1. Geef ons uw Easy Switch ID en klantnummer door op het ogenblik van uw bestelling bij Proximus.
    2. Op de dag van de afspraak, zal onze technicus het materiaal bij u komen installeren.
    3. Daarna doen we onmiddellijk het nodige om uw producten bij uw huidige operator op te zeggen.
  • U wilt overstappen voor professionele producten of slechts een deel van uw producten als privé-klant, terwijl u tv of internet behoudt? U moet zelf het nodige doen, dus een opzeggingsbrief sturen
Hoe uw gsm-abonnementen met Easy Switch opzeggen?

Ja, op voorwaarde dat u de betrokken nummers specificeert en als privé-klant uw vaste internet-/tv-producten opzegt. Wilt u uw mobiele nummers bij Proximus behouden, dan kan dat (net zoals voor de vaste nummers, op voorwaarde dat u niet van zone verandert).

Hoe een onderbreking van internet of tv vermijden?

Door ons uw Easy Switch ID en klantnummer te bezorgen, kunt u het risico dat internet of tv wordt onderbroken tussen uw oude abonnement en het nieuwe fors verkleinen.

Is het mogelijk om twee tv- en internet-operatoren tegelijk te hebben?

Ja, als u dat vraagt en als het technisch mogelijk is, voor een beperkte duur. Opgelet: dat houdt voor u een dubbele facturatie in voor de betrokken periode (maximaal 30 dagen).

De technicus was niet op de afspraak?

Neem contact op met onze klantendienst. U hebt recht op een schadevergoeding van € 10 indien onze technicus niet langskomt binnen het afgesproken tijdsbestek.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Contact

Onze medewerkers staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.