- 24/7 bijstand: preventie advies en antwoorden op jouw vragen voor jouw persoonlijke situatie rond Internetrisico's.
- Online pesterijen en intimidatie: psychologische, juridische en technische steun om jouw e-reputatie te herstellen (tot 3 gevallen en € 5 000 per jaar).
- Gegevensherstel: hulp van onze experts in geval van gegevensverlies in geval van een menseljike fout bij wissen bestanden, schade aan het toestel (overstroming, elektrisch probleem, software bug), en meer.
- E-commerce risico's: bescherming in geval van niet-conforme levering of niet-levering van op internet gekochte goederen (tot € 5 000 per jaar).
- Identiteitsdiefstal: technische, juridische, financiële en psychologische ondersteuning bij frauduleus gebruik van jouw persoonsgegevens.
- Betalingsfraude: informatie en advies over jouw wettelijke rechten om een snelle terugbetaling te verkrijgen.
- ...
Voor de volledige lijst van dekkingen en opties, consulteer het informatiedocument over het verzekeringsproduct of de algemene voorwaarden alvorens deze polis te onderschrijven.