Retail 4.0

Innovatieve technologie en digitalisering

  • Verbeter uw operationele activiteiten
  • Verrijk de klantenervaring
  • Online zoals in de winkel
Praat met een expert Nieuw venster

Bereid u voor op huidige en toekomstige uitdagingen

Ken uw klant

Optimaliseer interacties

Verlaag kosten en werk efficiënter

Verbeter de klantenervaring

Keep me posted on the latest news on retail

De future-proof retailer is 'phygital'

Phygital, het winkelen van morgen? Innovatieve technologie en digitale transformatie kunnen u helpen het meeste te halen uit winkelen in de winkel en online.

Ontdek onze innovatieve oplossingen voor de retail van de toekomst.

Hoe winkelbeleving naar een hoger niveau tillen met Electronic Shelf Labels (ESL) en Smart Retail Analytics?

Bouwstenen

Entrance Monitoring

Covid-19 is verantwoordelijk voor een aanzienlijk gewijzigde winkelervaring. Met onze oplossing "Entrance Monitoring" stelt Proximus voor om het beheer van de winkeltoegang te vergemakkelijken, maar ook om waardevolle inzichten te verschaffen aan winkeliers en klanten.

Klantinteractie

Communiceer met uw klanten: informeer, adviseer en bied hen uw unieke expertise aan tijdens de pre- en post-store fase. Realtime online assistentie en sms-diensten zorgen ervoor dat klanten blijven terugkomen.

Ken uw klant

64% van de klanten zegt dat retailers hen niet echt kennen. Gebruik locatie en in-store analytics en krijg betere klanteninzichten.

De "wow" customer experience

Centraal beheerde realtime gegevens op elektronische shelf labels, touchscreens, digitale schermen en infokiosken kunnen directe aankoopbeslissingen beïnvloeden en e-commerce in de winkel ondersteunen.

De digitale medewerker

De digitale en mobiele medewerker is uitgerust met een op maat gemaakte app op zijn of haar mobiel apparaat. Als expert ter zake heeft hij/zij toegang tot een immense bron aan informatie.

De always-on geconnecteerde en beveiligde shop

Voordat u investeert in technologieën die gegevens efficiënter verzamelen, heeft u een snel, betrouwbaar en veilig netwerk nodig.

Innovaties

Met Internet of Things kunt u uw energieverbruik bewaken en beheren, terwijl Blockchain bijdraagt aan de traceerbaarheid van uw goederen en het mogelijk maakt getrouwheidsprogramma's op te zetten in uw ecosystemen.

video

Iedereen 'fygitaal'

Wist je dat:

  • 60% van de consumenten het belangrijk vindt om de producten vóór aankoop te zien of aan te raken
  • Mobiel winkelen in de afgelopen 6 jaar verdubbeld is.

Ben je van plan te investeren in e-commerce of in-store technologie om een wow-klantervaring te creëren? Hoe weet u wat echt waarde creëert voor uw winkel?

Proximity Monitoring

De coronapandemie verplicht bedrijven om strenge veiligheidsmaatregelen in acht te nemen. Proximity Monitoring kan uw bedrijf helpen om het risico op besmettingen stevig in te perken en in alle veiligheid te werken.

Klantenverhalen

Slimme elektronische labels versterken winkelbeleving Bierhalle

Met een assortiment van honderden dranken is Bierhalle in Melle de grootste drankensupermarkt van België. Het bedrijf wil met dit digitaliseringsproject zijn klanten beter helpen, meer data over de verkoop verzamelen en de winkelbeleving versterken.

Lees het verhaal

Decathlon

Decathlon doet er alles aan om haar klantenservice te verbeteren, zowel online als in de winkel.

Olivier Vermote

Carrefour BE

De meeste ontwikkelingen zijn klantgericht. Het verbeteren van hun ervaring, het verbeteren van de aangeboden diensten.

Geoffroy Gersdorff, Carrefour