Retail 4.0
Innovatieve technologie en digitalisering
- Verbeter uw operationele activiteiten
- Verrijk de klantenervaring
- Online zoals in de winkel
Bereid u voor op huidige en toekomstige uitdagingen

Ken uw klant

Optimaliseer interacties

Verlaag kosten en werk efficiënter

Verbeter de klantenervaring
De future-proof retailer is 'phygital'
Phygital, het winkelen van morgen? Innovatieve technologie en digitale transformatie kunnen u helpen het meeste te halen uit winkelen in de winkel en online.
Ontdek onze innovatieve oplossingen voor de retail van de toekomst.
Hoe winkelbeleving naar een hoger niveau tillen met Electronic Shelf Labels (ESL) en Smart Retail Analytics?
Bouwstenen
Klantinteractie
Communiceer met uw klanten: informeer, adviseer en bied hen uw unieke expertise aan tijdens de pre- en post-store fase. Realtime online assistentie en sms-diensten zorgen ervoor dat klanten blijven terugkomen.
Ken uw klant
64% van de klanten zegt dat retailers hen niet echt kennen. Gebruik locatie en in-store analytics en krijg betere klanteninzichten.
De "wow" customer experience
Centraal beheerde realtime gegevens op elektronische shelf labels, touchscreens, digitale schermen en infokiosken kunnen directe aankoopbeslissingen beïnvloeden en e-commerce in de winkel ondersteunen.
De digitale medewerker
De digitale en mobiele medewerker is uitgerust met een op maat gemaakte app op zijn of haar mobiel apparaat. Als expert ter zake heeft hij/zij toegang tot een immense bron aan informatie.
De always-on geconnecteerde en beveiligde shop
Voordat u investeert in technologieën die gegevens efficiënter verzamelen, heeft u een snel, betrouwbaar en veilig netwerk nodig.
Innovaties
Met Internet of Things kunt u uw energieverbruik bewaken en beheren, terwijl Blockchain bijdraagt aan de traceerbaarheid van uw goederen en het mogelijk maakt getrouwheidsprogramma's op te zetten in uw ecosystemen.