De "wow" customer experience

Gepubliceerd op 08/02/2023 in Klantenverhalen

De customer experience in retail draait om het comfort van uw klant. Bied hen een onvergetelijke winkelervaring door de juiste balans te vinden tussen de human touch en efficiënte technologie.

De "wow" customer experience
76% van de uitgaven zijn niet gepland en gebeuren in de winkel.

Maak optimaal gebruik van elke vierkante meter en speel in op het momentum door zichtbaar te communiceren in de winkel. Hoe?

  • Bied gratis Wi-Fi aan in de winkel.
  • Zorg voor centraal beheerde realtime gegevens online en op schermen in de winkel.
  • Maak personeel op de werkvloer maximaal beschikbaar voor de klant.
video

De ultieme winkelervaring?

Wat als u uw klant nu eens verbaast met een VR-experience? Technologie wordt steeds toegankelijker, dus waarom gaat u er niet mee aan de slag in uw winkel? Bied de ultieme winkelervaring door uw consument volledig onder te dompelen in uw brand. Meer weten? Download het retail e-book.

ESL – Uw shelf labels als microwebsites

  • Uw shelf labels worden microwebsites met gedetailleerde productinformatie.
  • Ontdek nieuwe marketingmogelijkheden: profiteer van meer prijsflexibiliteit, verhoog de beschikbaarheid in de rekken en ga nog nauwkeuriger om met afval.
  • Schakel over op kassaloze betalingen.

Dit is de opportuniteit voor retailers om eindelijk hun fysieke winkel en e-commerce te synchroniseren.

Nicolas Meraud, Sales Manager Northern Europe/UK, SES Imagotag

SES Imagotag

Geconnecteerde elektronische labels automatiseren niet alleen prijzen, maar bieden ook een brede waaier aan diensten via de cloud, zoals mobiel betalen in de winkel in plaats van aan de kassa.

Lees meer

Gedimat

Gedimat La Vallée – een onafhankelijke handelaar in bouwmaterialen en gereedschappen - heeft zijn winkel van 900 m² in Hastière onlangs uitgerust met Electronic Shelf Labeling (ESL). Dankzij het wifinetwerk kan de winkel nu 14.000 referenties in één nacht bijwerken. Een artikel, of zelfs een schap, met lage rotatie wordt onmiddellijk geïdentificeerd. Zo worden aanbod en voorraad continu geoptimaliseerd.

Lees meer

In-store digital media

Digitaliseer de winkelervaring en maak de connectie met uw online aanbod

  • Bereik uw klant op elk apparaat: via display, touchscreen, tablet, etc. met uw eigen branded content.
  • Monitor en beheer al uw diensten op één platform.
  • Bied digitale media aan met centraal beheerde realtime gegevens en ondersteun e-commerce in de winkel: maak productinformatie beschikbaar op touchscreens of infokiosken.
  • Klanten bestellen online (click & collect) of reserveren (click & reserve) in de winkel.
Beheer digitale inhoud op al uw schermen

Gratis wifi in uw winkel

Verkrijg waardevolle klantinformatie en aanvullende analyses in de winkel dankzij gratis wifi:

  • Maak uw winkel nog aantrekkelijker en geef de klant gratis toegang tot een veilig wifi-netwerk, zelfs in goed geïsoleerde betonnen gebouwen.
  • Gebruik "Guest Wi-Fi" om uw klanten een login aan te bieden via een gepersonaliseerde webpagina of Facebook en verwerf extra klanteninzichten.
  • Voeg een promotiekanaal toe door aankoopsuggesties via smartphone te verzenden.
Bied extra service met toevoeging van wifi

Panos

Bakkerijgroep Panos biedt haar klanten gratis wifi aan samen met een loyalty app. Wanneer klanten zich aanmelden via de gratis wifi, worden de app en andere producten en diensten in de winkel gepromoot. Panos ontvangt nu gedetailleerde klanteninformatie:

  • Wanneer komen klanten naar de winkel?
  • Hoe lang blijven ze?
  • Hoe vaak komen ze terug?

Dit is hoe data de klantendatabase van Panos verrijken en hun aanbod en promoties personaliseren via een dashboard op maat.

Ontdek hoe u de verwachtingen van uw klanten overtreft terwijl u onvergetelijke klantervaringen creëert.

Experts

Onze experten houden u op de hoogte van de laatste nieuwtjes en trends voor ICT professionals.

Andere artikels van Experts