×
×
Word Proximus business-klant

Proximus-klant worden

Waarom voor Proximus kiezen?

Gepersonaliseerd advies en sterke service

Bizz Experts

Onze Bizz Experts geven zelfstandigen en KMO’s deskundig advies in een Proximus Center in de buurt. U kunt er steeds terecht voor een oplossing op maat.

Vind uw Bizz Expert

Bizz SmartCafé

Leer ondernemen op een digitale manier! Volg een van onze gratis sessies en krijg praktische tips om uw zaak te boosten en beter te ondernemen.

Naar de gratis workshops

MyProximus

Raadpleeg uw factuur en beheer uw kosten, voeg opties toe, ontvang advies op maat,… MyProximus maakt het u gemakkelijk.

Ontdek MyProximus

Word Bizz All-in

De all-in: surfen, bellen en tv-kijken

Stel uw Bizz All-in of Bizz Office samen en geniet van de gratis installatie door een technicus (ter waarde van € 48,76)!

Ontdek Bizz All-in

Overtuigd of info nodig?

Neem contact op, we helpen u graag

Bizz Expert

Een gepersonaliseerde aanpak!
Het juiste advies op het juiste moment.

Meer info

Uw Bizz Expert tot uw dienst

Maak een afspraak met de Bizz Expert in uw buurt, hij verzorgt uw installatie tot in de puntjes. U kan op hem rekenen, hij adviseert u, geeft tips, ...

what cloud

Maak uw afspraak

Met hulp

Hebt u liever een medewerker aan de lijn?
We helpen u graag!

Meer info

Bel ons even

U verplaatst zich liever niet? Een telefoontje naar onze diensten volstaat om uw installatie in te plannen, onze medewerker overloopt alles met u en geeft u alle info.

what cloud

Neem contact op via 0800 22 500

Overstappen is eenvoudig!

  • Behoud uw mobiele telefoonnummers en nummers van uw vaste lijnen in dezelfde zone.
  • Gebruik uw e-mailadres nog gratis tot 18 maanden na de overstap.
  • Na uw bestelling gaan we na of een technicus nodig is voor de installatie.
  • Stel uw opzeggingsdocument op om uw huidige producten opzeggen.

Overtuigd? Stuur ons uw gegevens door, liefst 6 weken voor uw gewenste installatiedatum. We bellen u binnen 2 uur op, plannen alles samen en geven u alle nodige info.

Proximus-klant worden 

Praktische info voor een vlotte transfer

Zeg ik mijn producten bij andere operator zelf op?

Ja, van zodra de installatie is gebeurd, kunt u uw contract met uw huidige operator opzeggen, per brief, telefonisch of via e-mail.

Uw oproepnummers

Zet u uw (vaste en/of mobiele) nummers over naar Proximus? Zeg deze niet op, Proximus zorgt voor de transfer.

De toestellen van uw huidige operator

Huurt u een toestel van uw vorige operator? Beng deze zeker terug. Proximus ondersteunt deze toestellen niet. Als klant neemt u een nieuwe decoder en /of modem van Proximus.

Verschilt het aansluitpunt?

Ja, Telenet gebruikt coax kabel, Proximus via fiber of koper en werkt over ethernetkabel of Wi-Fi.

Onze technici installeren enkel Proximus toestellen, zij verwijderen geen toestellen van de andere operatoren en nemen ze ook niet mee.

Verlies ik de gegevens op mijn mobiele telefoon?

Wanneer u een mobiel abonnement neemt bij Proximus krijgt u automatisch een nieuwe simkaart, zelfs als u uw nummer behoudt. U kan dan uw contacten overzetten. In de verkooppunten kunnen we dit voor u doen.

Ik heb een e-mailadres of website bij de andere operator, hoe verloopt de overstap?

Het e-mailadres bij uw vorige provider (bvb. @telenet.be) blijft nog 18 maanden geldig. Tijd genoeg om vrienden en familie uw nieuwe e-mailadres te melden.

Hebt u een gepersonaliseerd e-mailadres @uwbedrijf.be? De webruimte blijft nog 6 maand beschikbaar, maar uw domeinnaam vervalt bij de opzeg. Schakel over naar een betalende domeinnaam om uw webruimte online te houden.

Meer info over domeinnamen

Contact