×
×

Zakelijke klant worden bij Proximus

Waarom voor Proximus kiezen?

Gepersonaliseerd advies en sterke service

Bizz Experts

Onze Bizz Experts geven zelfstandigen en KMO’s deskundig advies in een Proximus Center in de buurt. Je kunt er steeds terecht voor een oplossing op maat.

Vind je Bizz Expert

MyProximus

Raadpleeg je factuur en beheer je kosten, voeg opties toe, ontvang advies op maat,… MyProximus maakt het je gemakkelijk.

Ontdek MyProximus

Word Bizz All-in

De all-in: surfen, bellen en tv-kijken

Stel je Bizz All-in of Bizz Office samen en geniet van de gratis installatie door een technicus (ter waarde van € 48,76)!

Ontdek Bizz All-in

Overtuigd of info nodig?

Neem contact op, we helpen je graag

Bizz Expert

Een gepersonaliseerde aanpak!
Het juiste advies op het juiste moment.

Meer info

Je Bizz Expert tot je dienst

Maak een afspraak met de Bizz Expert in je buurt, hij verzorgt je installatie tot in de puntjes. Je kunt op hem rekenen, hij adviseert je, geeft tips, ...

what cloud

Maak je afspraak

Met hulp

Heb je liever een medewerker aan de lijn?
We helpen je graag!

Meer info

Bel ons even

Je verplaatst je liever niet? Een telefoontje naar onze diensten volstaat om je installatie in te plannen, onze medewerker overloopt alles met je en geeft je alle info.

what cloud

Neem contact op via 0800 22 500

Overstappen is eenvoudig!

  • Behoud je mobiele telefoonnummers en nummers van je vaste lijnen in dezelfde zone.
  • Gebruik je e-mailadres nog gratis tot 18 maanden na de overstap.
  • Na je bestelling gaan we na of een technicus nodig is voor de installatie.
  • Maak gebruik van de Easy Switch procedure indien van toepassing of stel je opzeggingsdocument op om je huidige producten opzeggen.

Overtuigd? Stuur ons je gegevens door, liefst 6 weken voor je gewenste installatiedatum. We bellen je binnen 2 uur op, plannen alles samen en geven je alle nodige info.

Proximus-klant worden 

Praktische info voor een vlotte transfer

Zeg ik mijn producten bij andere operator zelf op?

Check zeker eerst de voorwaarden van de Easy Switch procedure. Proximus zorgt dan voor alles, van de opzegging bij je huidige operator tot de volledige installatie door onze technicus!

Indien Easy Switch niet van toepassing is, kun je je contract met je huidige operator opzeggen van zodra de installatie is gebeurd, per brief, telefonisch of via e-mail.

Je oproepnummers

Zet je je (vaste en/of mobiele) nummers over naar Proximus? Zeg deze niet op, Proximus zorgt voor de transfer.

De toestellen van je huidige operator

Huur je een toestel van je vorige operator? Breng deze zeker terug. Proximus ondersteunt deze toestellen niet. Als klant neem je een nieuwe decoder en /of modem van Proximus.

Verschilt het aansluitpunt?

Ja, Telenet gebruikt coax kabel, Proximus via fiber of koper en werkt over ethernetkabel of Wi-Fi.

Onze technici installeren enkel Proximus toestellen, zij verwijderen geen toestellen van de andere operatoren en nemen ze ook niet mee.

Verlies ik de gegevens op mijn mobiele telefoon?

Wanneer je een mobiel abonnement neemt bij Proximus krijg je automatisch een nieuwe simkaart, zelfs als je je nummer behoudt. Je kan dan je contacten overzetten. In de verkooppunten kunnen we dit voor je doen.

Ik heb een e-mailadres of website bij de andere operator, hoe verloopt de overstap?

Het e-mailadres bij je vorige provider (bvb. @telenet.be) blijft nog 18 maanden geldig. Tijd genoeg om vrienden en familie je nieuwe e-mailadres te melden.

Heb je een gepersonaliseerd e-mailadres @uwbedrijf.be? De webruimte blijft nog 6 maand beschikbaar, maar je domeinnaam vervalt bij de opzeg. Schakel over naar een betalende domeinnaam om je webruimte online te houden.

Meer info over domeinnamen

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

  • Bel een Bizz Expert op 0800 22 500Ma - za : 08:00 - 22:00

  • Chat met een Bizz Expert via deze site

    Chat met een Bizz Expert via deze sitemomenteel niet beschikbaar

Contact

Vragen over ons aanbod?

Een expert staat voor u klaar