Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Een out-of-office instellen

Ga je even op vakantie? Of ben je enkele dagen onbereikbaar wegens ziekte? Stel dan een out-of-office-bericht in. Dit afwezigheidsbericht wordt automatisch verzonden als antwoord op de e-mails die je ontvangt.

  1. Log in op Proximus Webmail met je e-mailadres en het paswoord van je mailbox.
  2. Klik op Blauw Instellingen icoon (3 lijnen) rechts bovenaan.
  3. Klik op Instellingen.
    Klik op "Instellingen".
  4. Klik op E-mail.
  5. Klik op Afwezigheidsmelding.
  6. Stel een out-of-office op en activeer dit bericht door het vakje Inschakelen aan te vinken. Klik tenslotte op de knop Opslaan.
    Klik op "Afwezigheidsmelding" in het E-mail dropdownmenu.

Je bericht zal worden verzonden als antwoord op het eerste bericht van iedere afzender, dus één keer per afzender. De ontvangen e-mails worden bewaard in je mailbox.

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

Hulp nodig?