×
×

5 - Hoe kan je je content slim verspreiden?

door JohanVerhalen06/07/2018

5 -  Hoe kan je je content slim verspreiden?
De bedoeling van Content Marketing is om met slimme en relevante content een relatie op te bouwen met je doelgroep. Dan moet je er natuurlijk voor zorgen dat de doelgroep de content onder ogen krijgt. Daarvoor zijn er verschillende kanalen: sociale media, een blog, een website ... Wat is nu voor jou het meest geschikte kanaal?

Elke onderneming heeft via zijn medewerkers, zijn specialiteit en zijn producten tal van verhalen en nuttige informatie of content waar consumenten iets aan hebben. Hoe haal je die content naar boven? Waar kan je die content kwijt? En hoe zet je die content in voor meer visibiliteit, meer klantentrouw, een beter imago, ...?

Deel 5: Hoe kan je je content slim verspreiden?

Michel Libens is stichtend voorzitter van Custo, de Belgische federatie van Content Marketing agencies en coauteur van het boek ‘Content Marketing’. Hij is ook CEO van Propaganda, één van de marktleidende Content Marketing bureaus. Propaganda denkt al meer dan 10 jaar Content Marketing strategieën uit voor Proximus. In een video in 5 delen gaat hij dieper in op hoe zelfstandigen en kleine ondernemingen hun voordeel kunnen doen met Content Marketing.

Download het tipsboekje om meer contentvormen te leren kennen.

Download nu

Meer nieuws over:

  • Digitaal
  • digitale marketing
  • Content Marketing
  • Michel Libens
  • Propaganda
  • Bizz Online

Nieuws filtering op :

Ander nieuws

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

  • Bel een Bizz Expert op 0800 22 500Ma - za : 08:00 - 22:00

  • Chat met een Bizz Expert via deze site

    Chat met een Bizz Expert via deze sitemomenteel niet beschikbaar

Contact

Vragen over ons aanbod?

Een expert staat voor u klaar