Smartphone Omnium activeren of deactiveren

Is je gsm gestolen of kapot? Met de Smartphone Omnium-optie ontvang je je herstelde toestel (of eventueel een andere smartphone) de volgende dag al.

Je kan deze optie op 4 manieren activeren:

  • Surf naar www.proximus.be/smartphoneomniumNieuw venster , klik op Bestel nu en volg de procedure om je bestelling te plaatsen.
  • Via MyProximus:
    • Via de app: Open de app, tik op Producten en kies je gsm-abonnement. Tik op Opties, scrol naar beneden en tik op Smartphone Omnium.
      Als je niet de beheerder van de facturen bent in MyProximus, tik je op Vraag toestemming zodat de beheerder deze kan goedkeurenNieuw venster . Als je wel de beheerder van de facturen bent, volg de procedure om je bestelling te bevestigen.
    • Via de website (enkel als beheerderNieuw venster ): Log in op MyProximusNieuw venster , klik op Producten en kies je gsm-abonnement. Scrol naar beneden tot Beveiliging, klik op Smartphone Omnium en volg de procedure om je bestelling te bevestigen.
  • ContacteerNieuw venster onze klantendienst.
  • Ga langs bij een Proximus ShopNieuw venster in je buurt.

Deze optie kan gratis worden gedeactiveerd via onze klantendienst of in een Proximus Shop, op eender welk moment.

De Smartphone Omnium-optie is gelinkt aan je gsm-abonnement, en niet aan je toestel. Als je dus verandert van gsm, is je nieuwe toestel automatisch verzekerd.

Alle details over de optie Smartphone Omnium vind je bij de VoorwaardenNieuw venster .