Werkt uw simkaart niet meer?

Werkt uw simkaart niet meer? Misschien is ze beschadigd of defect. U kunt dit zelf nakijken.

  • Schakel uw gsm of tablet uit en controleer of uw simkaart correct in uw toestel is geplaatst. Schakel het toestel nadien weer in.
  • Als uw simkaart nog niet werkt,test de kaart dan in een ander toestel, indien mogelijk.
  • Werkt de defecte simkaart nog steeds niet? Dan vervangen we deze gratis in 1 van onze verkooppunten. Natuurlijk behoudt u uw telefoonnummer. U kunt uw nieuwe simkaart dezelfde dag nog gebruiken, ongeacht of u een simkaart, micro-simkaart, nano-simkaart of data-simkaart omruilt.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

MyProximus

Bekijk uw verbruik en facturen online.

MyProximus

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot uw dienst. Kies zelf hoe u contact met ons wil opnemen.

Contact