×
×

Werkt uw simkaart niet meer?

Werkt uw simkaart niet meer? Misschien is ze beschadigd of defect. U kunt dit zelf nakijken.

  • Schakel uw gsm of tablet uit en controleer of uw simkaart correct in uw toestel is geplaatst. Schakel het toestel nadien weer in.
  • Als uw simkaart nog niet werkt,test de kaart dan in een ander toestel, indien mogelijk.
  • Werkt de defecte simkaart nog steeds niet? Dan vervangen we deze gratis in 1 van onze verkooppunten. Natuurlijk behoudt u uw telefoonnummer. U kunt uw nieuwe simkaart dezelfde dag nog gebruiken, ongeacht of u een simkaart, micro-simkaart, nano-simkaart of data-simkaart omruilt.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

MyProximus

Bekijk uw verbruik en facturen online.

MyProximus

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum
Contact
  • Bel een Bizz Expert op 0800 22 500Ma - za : 08:00 - 22:00

  • Chat met een Bizz Expert

    Chat met een Bizz Expertmomenteel niet beschikbaar

  • Vragen over ons aanbod?

    U hebt 2 opties:

    • U wil liever teruggebeld worden ?


    • Nu met 1 van onze medewerkers chatten ?

    Proximus respecteert uw privacy.