Het Call Connect Web Portal gebruiken

Call Connect upgrade

Call Connect werd geüpgraded naar de nieuwste versie om toekomstige vernieuwingen en een uitstekende bereikbaarheid toe te laten.

Als je gebruik maakt van een Call Connect softphone, receptioniste console, een firewall of wanneer je specifieke IP-routeringen hebt, dan moet je ervoor zorgen dat alle HTTPS-verkeer geopend is naar het IP-adres 81.245.3.226. Voor meer informatie, raadpleeg de LAN- & firewall- instellingen voor Call Connect.

Je kunt Call Connect online beheren via het Call Connect Web Portal.

Let op: als je je voor het eerst aanmeldt, dan moet je een Call Connect wachtwoord instellen.

  1. Surf naar het Call Connect Web Portal.
  2. In het veld Gebruikersnaam, geef je gebruikersnaam in (bv. usr12345678). Deze vind je in de e-mail die je bij de activering van Call Connect ontvangen hebt. Ben je deze e-mail verloren? Raadpleeg je Call Connect-beheerder of contacteer ons.
  3. In het veld Wachtwoord, geef je wachtwoord in. Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan onderaan rechts op Gebruikersnaam of paswoord vergeten.
  4. Klik op Login.

Je bent nu aangemeld op het Call Connect Web Portal. Er zijn twee weergaves:


Standaardweergave


 

In standaardweergave zie je enkel de basisfuncties van Call Connect zoals doorschakelingen en signaal 2de oproep. Deze weergave wordt getoond nadat je ingelogd bent op het Call Connect Web Portal.

Instellingen
Telefoonboeken
Oproeplogboek
Hulp

Expertmodus


 

Expertmodus geeft alle functies van Call Connect weer. Om over te schakelen naar deze weergave, klik je op Expertmodus rechts bovenaan.

Profiel
Instellingen
Geavanceerde instellingen
Busy lamp field
Telefoonboeken
Oproeplogboek
Roosters
Hulp

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.