Hiermee schakel je oproepen door naar een specifiek nummer of naar je voicemail.
Om deze optie in of uit te schakelen in de Call Connect Web Portal: vink Actief aan of uit om deze optie in of uit te schakelen.
Call Connect werd geüpgraded naar de nieuwste versie om toekomstige vernieuwingen en een uitstekende bereikbaarheid toe te laten.
Als je gebruik maakt van een Call Connect softphone, receptioniste console, een firewall of wanneer je specifieke IP-routeringen hebt, dan moet je ervoor zorgen dat alle HTTPS-verkeer geopend is naar het IP-adres 81.245.3.226. Voor meer informatie, raadpleeg de LAN- & firewall- instellingen voor Call Connect.
Je kunt Call Connect online beheren via de nieuwe Call Connect Web Portal.
NB: Wanneer je voor het eerst inlogt, moet je een wachtwoord instellen voor Call Connect.
Je bent nu ingelogd op de Call Connect Web Portal. Er zijn twee weergaves:
In de standaardweergave zie je alleen de basisfuncties van Call Connect, zoals oproepdoorschakeling en signaal 2e oproep. Deze weergave wordt getoond nadat je ingelogd bent op de Call Connect Web Portal.
De expertmodus geeft alle functies van Call Connect weer. Om over te schakelen naar deze weergave, klik je op Expertmodus rechts bovenaan.