×
×

De Call Connect-app gebruiken op uw gsm

Hebt u de app nog niet? Installeer de Call Connect-app. U kunt ook de handleiding downloadenPDF-formaat die uitlegt wat de verschillende functies in de app doen.

Volg onderstaande stappen om de belangrijkste functies in de Call Connect-app te gebruiken of in te stellen op uw Android of iOS-toestel.


Android

Bellen via uw Call Connect-nummer

Kies Bellen via of Terugbellen in de app, anders belt u via uw mobiele nummer.

  • Bellen via: U belt onze server op en onze server belt daarna het gewenste nummer. De oproep naar onze server gaat van uw mobiele bundel af en de oproep naar het gewenste nummer gaat van uw Call Connect-bundel af. Als u een Bizz Mobile-abonnement hebt, is de oproep naar onze server inbegrepen in uw onbeperkt tegoed (uitgezonderd in het buitenland).
  • Terugbellen: Onze server belt u op en onze server belt daarna het gewenste nummer. Beide oproepen gaan van uw Call Connect-bundel af.
Oproepen starten of beantwoorden
Bellen naar een intern of extern nummer
Een oproep doen (Intern & Extern) Een oproep doen (Intern & Extern)
  1. Open de Call Connect-app.
  2. Tik op Contacticoon om een contactpersoon op te bellen of op Nummericoonom een intern of extern nummer te vormen. Ziet u uw contacten niet? Tik op Adresboek en kies Lokaal adresboek.
  3. Kies een contact of geef een nummer in en tik op Oproeptoets. Om het laatst gebelde nummer terug te bellen, druk meteen op Oproeptoets.

Let op: Als u de Call Connect-app niet hebt ingesteld, dan wordt de gebruikt uw gsm de standaardapp om te bellen en ziet uw correspondent uw mobiele nummer.

Om te bellen vanaf uw Call Connect-nummer:

  1. Tik op Menu-icoon (links bovenaan) en kies Gespreksinstellingen.
  2. Tik op Bellen met behulp van en kies Bellen via  of Terugbellen.
  3. Tik op OK.

Uw Call Connect-nummer wordt nu altijd weergegeven.

Een eerste en tweede oproep beantwoorden
Een eerste en tweede oproep beantwoorden Android Een eerste en tweede oproep beantwoorden Android
  1. Tik op Standaard oproeptoets op Android om de eerste oproep in de standaardapp van Android te beantwoorden.
  2. Tik op Vierkante menutoets op Android-toestellen om tussen applicaties te schakelen en tik op de Call Connect-app. De Call Connect-app neemt het gesprek over.
  3. Beantwoord de tweede oproep via de Call Connect-app.
  4. Om tussen beide gesprekken te schakelen, tik op Wisselen.
Een oproep van uw vast toestel aannemen op uw gsm
Een oproep oppikken vanop uw vast toestel met uw Android smartphone Een oproep oppikken vanop uw vast toestel met uw Android smartphone
  1. Open de Call Connect-app.
  2. Tik op Nummericoon om een nummer te vormen.
  3. Typ *11 in en tik op Oproeptoets .
  4. Indien gevraagd, tik op Bellen via of Terugbellen.
Een groepsgesprek (conferentie) starten

Om een groepsgesprek te starten moet de optie Call Control geactiveerd zijn:

  1. Open de Call Connect-app.
  2. Tik op Menu-icoon (links bovenaan) en kies Gespreksinstellingen.
  3. Tik op Anywhere.
  4. Tik op uw gsm-nummer.
  5. Vink de optie Call control instellen aan.

Om vervolgens het groepsgesprek te starten:

  1. Tik op Contacticoon om een eerste contactpersoon op te bellen of op Nummericoonom een eerste intern of extern nummer te vormen. Ziet u uw contacten niet? Tik op Adresboek en kies Lokaal adresboek.
  2. Kies een contact of geef een nummer in en tik op Oproeptoets. Indien gevraagd, tik op Bellen via of Terugbellen.
  3. Terwijl u aan de lijn bent bent met de eerste correspondent, tik op Vierkante menutoets op Android-toestellen om tussen applicaties te schakelen en tik op de Call Connect-app.
  4. Tik op Contacticoon om een tweede contactpersoon op te bellen of op Nummericoonom een tweede intern of extern nummer te vormen.
  5. Tik op Oproeptoets. Indien gevraagd, tik op Bellen via of Terugbellen. Uw eerste gesprek wordt nu in wacht gezet.
  6. Terwijl u aan de lijn bent bent met de tweede correspondent, tik op Vierkante menutoets op Android-toestellen om tussen applicaties te schakelen en tik op de Call Connect-app.
  7. Tik op Gesprekken samenvoegen.

U bent nu aan de lijn met beide correspondenten.

Terugbellen na een gemiste oproep
Zoeken in uw oproepgeschiedenis - Android Zoeken in uw oproepgeschiedenis - Android
  1. Open de Call Connect-app.
  2. Tik op Klokicoon om uw oproepgeschiedenis te doorlopen. Om uw geschiedenis te filteren op gemiste oproepen, klik onderaan rechts op Gemist.
  3. Tik op de gemiste oproep en tik op Oproeptoets om uw contactpersoon terug te bellen.
  4. Indien gevraagd, tik op Bellen via of Terugbellen.
Oproepen éénmalig doorschakelen of in wacht zetten
Een oproep doorschakelen
Een oproep doorschakelen Een oproep doorschakelen
  1. Druk terwijl u in gesprek bent, op Doorverbinden.
  2. Tik op Contacticoon om een contactpersoon op te bellen of op Nummericoonom een intern of extern nummer te vormen. Ziet u uw contacten niet? Tik op Adresboek en kies Lokaal adresboek.
  3. U kunt de persoon naar wie u de oproep wilt doorverbinden eerst opbellen of de oproep meteen doorschakelen door te tikken op Doorverbinden naar. Als u de persoon eerst opgebeld hebt, tik op Doorverbinden om de oproep door te schakelen.
Een oproep in wacht zetten
Een oproep in wacht zetten Android Een oproep in wacht zetten Android
  1. Tik op Wacht terwijl u in gesprek bent.
  2. Tik op Hervatten om het gesprek verder te zetten.
Oproepen automatisch doorschakelen of weigeren
Oproepen automatisch doorschakelen
Oproepdoorschakeling instellen Android Oproepdoorschakeling instellen Android

U kunt al uw oproepen automatisch doorschakelen naar een nummer of doorschakelen bij geen antwoord of bezet.

Oproepen doorschakelen zonder dat uw gsm rinkelt

Deze oproepdoorschakeling heeft altijd voorrang op andere doorschakelingen. U kunt deze doorschakeling activeren via de app of via een korte code.

Via de app
  1. Open de Call Connect-app.
  2. Tik op Menu-icoon (links bovenaan) en kies Gespreksinstellingen.
  3. Tik op Altijd doorschakelen.
  4. Geef het telefoonnummer in naar waar u uw oproepen wilt doorschakelen.
  5. Vink Instellen aan en tik op OK. Om de doorschakeling nadien uit te schakelen, vink Instellen uit.
Via een korte code
  1. Open de Call Connect-app.
  2. Tik op Nummericoon om een nummer te vormen.
  3. Typ *21*telefoonnummer# in, waarbij u het telefoonnummer vervangt door het nummer naar waar u uw oproepen wilt doorschakelen, en tik op Oproeptoets. Om de doorschakeling nadien uit te schakelen, toets #21# in, zonder telefoonnummer.
  4. Indien gevraagd, tik op Bellen via  of Terugbellen.
  5. U ontvangt een oproep om te bevestigen dat de doorschakeling geactiveerd of gedeactiveerd is.
Oproepen doorschakelen bij geen antwoord
  1. Open de Call Connect-app.
  2. Tik op Nummericoon om een nummer te vormen.
  3. Typ *61*telefoonnummer# in, waarbij u het telefoonnummer vervangt door het nummer naar waar u uw oproepen wilt doorschakelen, en tik op Oproeptoets. Om de doorschakeling nadien uit te schakelen, toets #61# in, zonder telefoonnummer.
  4. Indien gevraagd, tik op Bellen via of Terugbellen.
  5. U ontvangt een oproep om te bevestigen dat de doorschakeling geactiveerd of gedeactiveerd is.
Oproepen doorschakelen als uw lijn bezet is
  1. Open de Call Connect-app.
  2. Tik op Nummericoon om een nummer te vormen.
  3. Typ *67*telefoonnummer# in, waarbij u het telefoonnummer vervangt door het nummer naar waar u uw oproepen wilt doorschakelen, en tik op Oproeptoets. Om de doorschakeling nadien uit te schakelen, toets #67# in, zonder telefoonnummer.
  4. Indien gevraagd, tik op Bellen via of Terugbellen.
  5. U ontvangt een oproep om te bevestigen dat de doorschakeling geactiveerd of gedeactiveerd is.
‘Niet storen’ activeren
De functie ”Niet storen” instellen De functie ”Niet storen” instellen

Als u geen oproepen wilt ontvangen, dan kunt u ‘niet storen’ activeren. Uw correspondent hoort een bezettoon of wordt doorgeschakeld naar uw voicemail naargelang uw instellingen.

  1. Open de Call Connect-app.
  2. Tik op Menu-icoon (links bovenaan) en kies Gespreksinstellingen.
  3. Tik op Niet storen.
  4. Vink Instellen aan en tik op OK. Om de niet storen uit te schakelen, vink Instellen uit.

iOS (iPhone of iPad)

iOs
Bellen via uw Call Connect-nummer

Kies Call Through of Call Back in de app, anders belt u via uw mobiele nummer.

  • Call Through: U belt onze server op en onze server belt daarna het gewenste nummer. De oproep naar onze server gaat van uw mobiele bundel af en de oproep naar het gewenste nummer gaat van uw Call Connect-bundel af. Als u een Bizz Mobile-abonnement hebt, is de oproep naar onze server inbegrepen in uw onbeperkt tegoed (uitgezonderd in het buitenland).
  • Call Back: Onze server belt u op en onze server belt daarna naar het gewenste nummer. Beide oproepen gaan van uw Call Connect-bundel af.
Oproepen starten of beantwoorden
Bellen naar een intern of extern nummer
Een oproep doen (Intern & Extern) Een oproep doen (Intern & Extern)
  1. Open de Call Connect-app.
  2. Tik op Contacticoon om een contactpersoon op te bellen of op Nummericoonom een intern of extern nummer te vormen. Ziet u uw contacten niet? Tik bovenaan op Directory en kies Local Address Book.
  3. Kies een contact of geef een nummer in en tik op Oproeptoets. Om het laatst gebelde nummer terug te bellen, druk meteen op Oproeptoets (in het menu Nummericoon).

Let op: Als u de Call Connect-app niet hebt ingesteld, dan gebruikt uw gsm de standaardapp om te bellen en ziet uw correspondent uw mobiele nummer.

Om te bellen vanaf uw Call Connect-nummer:

  1. Tik op Menu-icoon (links bovenaan) en kies Call Settings.
  2. Tik op Dialing service en kies Call Through of Call Back.
  3. Tik op Done.

Uw Call Connect-nummer wordt nu altijd weergegeven.

Een eerste en tweede oproep beantwoorden
Een eerste en tweede oproep beantwoorden iPhone Een eerste en tweede oproep beantwoorden iPhone
  1. Tik op Standaard oproeptoets op Android om de eerste oproep in de standaardapp van iOS te beantwoorden.
  2. Tik op de thuisknop van uw iPhone of iPad en tik op het Call Connect-icoon om de app te openen. De Call Connect-app neemt het gesprek over.
  3. Tik op Accepteer om de tweede oproep via de Call Connect-app aan te nemen.
  4. Om tussen beide gesprekken te schakelen, tik op Swap.
Een oproep van uw vast toestel aannemen op uw gsm
Een oproep oppikken vanop uw vast toestel met uw iPhone Een oproep oppikken vanop uw vast toestel met uw iPhone
  1. Open de Call Connect-app.
  2. Tik op Nummericoon om een nummer te vormen.
  3. Typ *11 in en tik op Oproeptoets.
  4. Indien gevraagd, tik op Call Through of Call Back.
Een groepsgesprek (conferentie) starten

Om een groepsgesprek te starten moet de optie Call Control geactiveerd zijn:

  1. Open de Call Connect-app.
  2. Tik op Menu-icoon (links bovenaan) en kies Call Settings.
  3. Tik op Broadworks Anywhere.
  4. Tik op uw gsm-nummer.
  5. Ontgrendel de optie Call control.

Om vervolgens het groepsgesprek te starten:

  1. Tik op Contacticoon om een eerste contactpersoon op te bellen of op Nummericoonom een eerste intern of extern nummer te vormen. Ziet u uw contacten niet? Tik op Adresboek en kies Lokaal adresboek.
  2. Kies een contact of geef een nummer in en tik op Oproeptoets. Indien gevraagd, tik op Bellen via of Terugbellen.
  3. Terwijl u aan de lijn bent bent met de eerste correspondent, tik op de thuisknop van uw iPhone of iPad om tussen applicaties te schakelen en tik op de Call Connect-app.
  4. Tik op Conference.
  5. Tik op Contacticoon om een tweede contactpersoon op te bellen of op Nummericoonom een tweede intern of extern nummer te vormen.
  6. Tik op Oproeptoets. Indien gevraagd, tik op Bellen via of Terugbellen. Uw eerste gesprek wordt nu in wacht gezet.
  7. Terwijl u aan de lijn bent bent met de tweede correspondent, tik op de thuisknop van uw iPhone of iPad om tussen applicaties te schakelen en tik op de Call Connect-app.
  8. Tik op Merge.

U bent nu aan de lijn met beide correspondenten.

Terugbellen na een gemiste oproep
Zoeken in uw oproepgeschiedenis - iPhone Zoeken in uw oproepgeschiedenis - iPhone
  1. Open de Call Connect-app.
  2. Tik op Klokicoon om uw oproepgeschiedenis te doorlopen. Om uw geschiedenis te filteren op gemiste oproepen, klik bovenaan op Missed.
  3. Tik op de gemiste oproep en tik op Oproeptoets om uw contactpersoon terug te bellen.
  4. Indien gevraagd, tik op Call Through of Call Back.
Oproepen éénmalig doorschakelen of in wacht zetten
Een oproep doorschakelen
Een oproep doorschakelen Een oproep doorschakelen
  1. Druk terwijl u in gesprek bent, op Doorverbinden.
  2. Tik op Contacticoon om een contactpersoon op te bellen of op Nummericoonom een intern of extern nummer te vormen. Ziet u uw contacten niet? Tik op Directory en kies Local Address Book.
  3. U kunt de persoon naar wie u de oproep wilt doorverbinden eerst opbellen of de oproep meteen doorschakelen door te tikken op Doorverbinden naar. Als u de persoon eerst opgebeld hebt, tik op Doorverbinden om de oproep door te schakelen.
Een oproep in wacht zetten
Een oproep in wacht zetten iPhone Een oproep in wacht zetten iPhone
  1. Tik op Holdterwijl u in gesprek bent.
  2. Tik op Hold om het gesprek verder te zetten.
Oproepen automatisch doorschakelen of weigeren
Oproepen automatisch doorschakelen
Oproepdoorschakeling instellen iPhone Oproepdoorschakeling instellen iPhone

U kunt al uw oproepen automatisch doorschakelen naar een nummer of doorschakelen bij geen antwoord of bezet.

Oproepen doorschakelen zonder dat uw gsm rinkelt

Deze oproepdoorschakeling heeft altijd voorrang op andere doorschakelingen. U kunt deze doorschakeling activeren via de app of via een korte code.

Via de app
  1. Open de Call Connect-app.
  2. Tik op Menu-icoon (links bovenaan) en kies Call Settings.
  3. Tik op Call forwarding.
  4. In het veld Forward to #, geef het telefoonnummer in naar waar u uw oproepen wilt doorschakelen.
  5. Vink Active aan en tik op Save. Om de doorschakeling nadien uit te schakelen, vink Active uit.
Via een korte code
  1. Open de Call Connect-app.
  2. Tik op Nummericoon om een nummer te vormen.
  3. Typ *21*telefoonnummer# in, waarbij u het telefoonnummer vervangt door het nummer naar waar u uw oproepen wilt doorschakelen, en tik op Oproeptoets. Om de doorschakeling nadien uit te schakelen, toets #21# in, zonder telefoonnummer.
  4. Indien gevraagd, tik op Call Through  of Call Back.
  5. U ontvangt een oproep om te bevestigen dat de doorschakeling geactiveerd of gedeactiveerd is.
Oproepen doorschakelen bij geen antwoord
  1. Open de Call Connect-app.
  2. Tik op Nummericoon om een nummer te vormen.
  3. Typ *61*telefoonnummer# in, waarbij u het telefoonnummer vervangt door het nummer naar waar u uw oproepen wilt doorschakelen, en tik op Oproeptoets. Om de doorschakeling nadien uit te schakelen, toets #61# in, zonder telefoonnummer.
  4. Indien gevraagd, tik op Call Through of Call Back.
  5. U ontvangt een oproep om te bevestigen dat de doorschakeling geactiveerd of gedeactiveerd is.
Oproepen doorschakelen als uw lijn bezet is
  1. Open de Call Connect-app.
  2. Tik op Nummericoon om een nummer te vormen.
  3. Typ *67*telefoonnummer# in, waarbij u het telefoonnummer vervangt door het nummer naar waar u uw oproepen wilt doorschakelen, en tik op Oproeptoets. Om de doorschakeling nadien uit te schakelen, toets #67# in, zonder telefoonnummer.
  4. Indien gevraagd, tik op Call Through of Call Back.
  5. U ontvangt een oproep om te bevestigen dat de doorschakeling geactiveerd of gedeactiveerd is.
‘Niet storen’ activeren
De functie ”Niet storen” instellen De functie ”Niet storen” instellen

Als u geen oproepen wilt ontvangen, dan kunt u ‘niet storen’ activeren. Uw correspondent hoort een bezettoon of wordt doorgeschakeld naar uw voicemail naargelang uw instellingen.

  1. Open de Call Connect-app.
  2. Tik op Menu-icoon (links bovenaan) en kies Call Settings.
  3. Tik op Do Not Disturb.
  4. Vink Active aan en tik op Save. Om de niet storen uit te schakelen, vink Active uit.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot uw dienst. Kies zelf hoe u contact met ons wil opnemen.