- Open de Proximus+ app en tik op MyProximus. Heb je de Proximus+ app nog niet? Open de MyProximus app.
- Ga naar Tools, dan naar Een probleem met je inernetverbinding en Doorgaan;
- Kies een gsm-nummer, dan naar Activeer. Je ontvangt een bevestigings-sms. Je kan nu gedurende 24 uur gratis mobiel surfen via de 4G/5G-verbinding van je smartphone.
Flex Emergency Internet - Noodoplossing bij een internetstoring
Je internetverbinding thuis of op kantoor is helemaal weggevallen, maar je hebt het dringend nodig? Flex Emergency Internet helpt je uit de nood via gratis mobiele data op je smartphone. Maak van je smartphone een mobiele hotspot en verbind al je toestellen met het internet via deze hotspot.
Welke voorwaarden?
- Je moet een gsm in een Flex pack hebben om Flex Emergency Internet te kunnen gebruiken;
- Flex Emergency werkt 24 uur lang vanaf het moment dat je de bevestigings-sms ontvangt;
- Je kunt Flex Emergency 4 keer per jaar voor elke gsm activeren.
Hoe Flex Emergency Internet activeren?
-
-
- Als je wilt dat andere toestellen verbinding maken met het internet, stel dan eerst je smartphone als mobiele hotspot in;
- Verbind daarna de wifi-toestellen met de wifi van je smartphone. Zoek hiervoor de netwerknaam of toestelnaam van je mobiele hotspot en geef het wachtwoord in.
-
Flex Emergency blijft 24 uur werken. Dit geeft je de tijd om de oorzaak van je wegvallend internet te vinden en te herstellen:
- Raadpleeg onze helppagina's en ga na of je zelf het probleem kan oplossen. Soms is het een klein probleem en hoeft er geen technicus langs te komen;
- Werkt het nog steeds niet? Neem contact met ons op om het probleem te analyseren en te verhelpen.
Hoe de resterende tijd & sessies nagaan?
- Open de Proximus+ app en tik op MyProximus. Heb je de Proximus+ app nog niet? Open de MyProximus app.
- Ga naar Tools, dan naar Een probleem met je inernetverbinding en Doorgaan;
- De resterende tijd en sessies van Flex Emergency Internet wordt weergegeven voor elk gsm-nummer.