Installatie van fiber op de gevel

Waarom installeren we fiber op de gevel?

We geven de voorkeur aan installatie van de glasvezelkabels op de gevels van de gebouwen en niet ondergronds. Zo vermijden we onnodige hinder in de buurt. En het belangrijkste van al: je kan erop rekenen dat de werken met de grootste zorg door onze mensen worden uitgevoerd.

We brengen onze glasvezelkabel eerst discreet aan op de gevel van je gebouw (bv. in een voeg, onder de kroonlijst of onder de vensterbanken). Lopen er al kabels van andere nutsmaatschappijen over je gevel? Dan voegen we onze kabel hieraan toe. Per 2 of 4 wooneenheden plaatsen we ook een distributiepunt, zoals weergegeven.

Wens je meer informatie of heb je nog vragen? Contacteer ons en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Rust je woning of zaak uit met fiber

Wij zijn bezig met werken om alle straten in je buurt te voorzien van een supersnel fibernetwerk. Dit zal gebeuren in verschillende fases.

Andere vragen?

Onze klantendienst beantwoordt al je vragen:

Neen, de plaatsing van de galsvezelkabel is helemaal gratis tijdens de werken. Bovendien hoef je trouwens niet eens aanwezig te zijn tijdens de installatie en er is geen enkele verplichting om een fiberabonnement af te nemen.

Neen hoor. Wij werken steeds met een hoogtewerker.

Jawel, je kan ze zonder problemen overschilderen.

Merk je iets van beschadiging? Neem dan meteen contact op met ons. Om dit te doen, bel ons op 0800 22 800 of bezoek een Proximus Shop in je buurt. Het spreekt natuurlijk voor zich dat schade door weersomstandigheden of externe factoren buiten jouw verantwoordelijkheid valt.

Een andere vraag? We hebben zeker een antwoord voor jou!

Alle veelgestelde vragen

Kom langs, we geven graag meer info

Klantendienst

Proximus Shop

Fiber infopunt

(met of zonder afspraak)