Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

België blijft zich sterk houden. En Proximus blijft helpen.

Onze topprioriteit is de gezondheid en het welzijn van onze klanten, medewerkers en alle burgers.

Bijgevolg blijven onze verkooppunten, tot nader order, gesloten. Natuurlijk is het mogelijk om onze producten, op elk moment van de dag, online te bestellen!
In afwachting van de heropening van de winkels, zijn onze agenten op afspraak beschikbaar om op uw vragen te antwoorden via video chat, in het Frans of in het Nederlands.

Omdat Proximus graag solidair is met jullie, blijven alle uitzonderlijke voordelen geldig. Meer info.

Maak een afspraak

In een Proximus Shop

Maak een afspraak waar en wanneer je wil. Je wordt meteen verder geholpen. Onze medewerkers stellen je op maat gemaakte oplossingen voor, rekening houden met je specifieke noden.

myProximus

Bij je thuis

Problemen om je te verplaatsen of gewoon gebrek aan tijd? Partners van Proximus komen bij je thuis, op de dag en het tijdstip van je keuze. Krijg advies en oplossingen op maat van jouw behoeften.

myProximus

Een vraag over facturatie of een technische vraag?

Contacteer ons online, handig en snel. Je hoeft niet altijd langs een Proximus Shop te gaan.
Installeer de MyProximus app, je vindt er veel informatie over jouw facturatie.

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze: