Live webinar 1 - Hoe inspelen op veranderend klantengedrag
Gepubliceerd op 15/03/2021 in Events & activiteiten
Consumentengedrag en -verwachtingen zijn de laatste 10 jaar sterk veranderd. Dit heeft niet enkel een impact op hoe we ondernemen, maar ook wat we verwachten
Webinar
![Live webinar 1 - Hoe inspelen op veranderend klantengedrag](/dam/jcr:d5053abc-85c3-4046-b367-ad572a0edccc/cdn/sites/iportal/images/blogs/articles/bus/customer-behavior-2103-blog-top-visu~2021-03-05-13-32-44~cache.jpg)
Wat ga ik leren?
1. Een overzicht van consumenten- en technologietrends en de impact hiervan op jouw klantrelatie.
2. Een introductie in:
- De service economie: van het verkopen van producten naar het verkopen van services
- Globaal vs lokaal: concurrentie kan van overal komen
- Omnichannel: hoe kan je je fysieke winkel en webwinkel beter laten samenwerken?
- Personalisatie: plaats je klant centraal
- Gerichte communicatie: de juiste boodschap, op het juiste moment naar het juiste publiek
- Tool: Google trends - welke trends kan je spotten uit Google data?
Proximus Business
Jouw bron voor nieuws over telecommunicatie en ICT voor kmo’s