Fleur Delwart: onze klanten bereiken ons via 1 enkel nummer

Gepubliceerd op 28/03/2017 in Jouw verhalen

Sinds Fleur Delwart koos voor Proximus’ Bizz Call Connect, is het beheer van oproepen super simpel.

Fleur Delwart: onze klanten bereiken ons via 1 enkel nummer

Fleur Delwart wist in het 4de middelbaar al wat ze wilde worden: architect. Een creatief beroep met veel variatie en veel menselijke contacten. Al snel kwamen er twee extra architecten bij het bureau dat ze samen met haar echtgenoot, Xavier Moens, opstartte in Mont-St-Guibert. Net naast hun huis. 

Sinds ze kozen voor Proximus’ Bizz Call Connect is het beheer van hun oproepen super simpel. Gedaan met opstaan en naar de andere kant van het kantoor rennen om een telefoontje op te nemen of door te geven. Een druk op de knop, en het is in orde. En dat verandert alles! 

“Wij bouwen het huis van hun leven”

Wanneer Fleur Delwart praat over haar job als architecte is dat met blinkende oogjes. Wat haar aanspreekt? De menselijke kant. Het contact met haar klanten, de aannemers, …

“We zijn een team. Er moet een heel nauwe samenwerking en een wederzijds respect zijn. Elk project is anders. Elk huis is een uniek prototype. We moeten kunnen luisteren, want dat vinden klanten belangrijk: wij bouwen het huis van hun leven, een huis waarin we hopen dat ze gelukkig zullen zijn.”

Elke middag soep, da’s hartverwarmend

Die menselijke kant, daar zag Fleur onlangs nog een staaltje van op een van haar werven: 

“Elke middag kwam de moeder van de ploegbaas soep brengen voor de werkmannen, zodat ze terug op kracht konden komen en in de beste conditie konden werken. Dat zorgde voor een geweldige, vriendschappelijke sfeer tijdens heel het bouwproject. En het was ook een vorm van erkenning voor het kwaliteitsvolle werk van onze teams. Heel motiverend.” 

Soep, slaatjes, pasta… wanneer ze niet op een werf staat zorgt Fleur regelmatig voor een lekkere lunch voor haar medewerkers. 

“We wonen letterlijk naast de deur, dus het is heel praktisch om onze keuken en eetkamer te gebruiken. Daarbij, zo missen we geen enkele oproep wanneer we de telefoon ergens horen rinkelen. We kunnen elke oproep overal beantwoorden.”

Alle voordelen van een telefooncentrale

De architecte was snel overtuigd van het voorstel van Proximus. 
“Wat ik vooral apprecieerde is dat ze bij me langs kwamen toen ik al klant was, om me een voorstel te doen dat nog interessanter was: een Bizz All-in pack met Bizz Call Connect waardoor ik onze vaste lijnen – zowel de professionele- als de privé lijn – en onze gsm’s met mekaar kan verbinden. 

Op slag werd het een pak makkelijker om telefoons door te schakelen, of we nu thuis zijn, op kantoor of op een werf. Het werkt net als een telefooncentrale. Je drukt gewoon op een knop om een oproep door te schakelen. En je kan oproepen ook naar het antwoordapparaat afleiden als de dag erop zit. We beheren alles gewoon exact hoe we het willen, wat ongelooflijk flexibel is.”

Er is altijd een lijn beschikbaar voor een andere oproep

Het feit dat alle lijnen nu netjes gegroepeerd zijn heeft nog een ander voordeel, zo legt Fleur ons uit: “Wanneer een lijn bezet is hebben we altijd nog een andere voor de volgende oproep. Dat was vroeger niet het geval. Wanneer we dan aan de telefoon zaten konden we geen andere oproepen meer aannemen of doorschakelen.”

“Klanten bereiken ons overal op een enkel nummer.”

Een enkel nummer, en hoe werkt dat dan? 
“Wanneer een klant belt voor een medewerker die niet op kantoor is, dan wordt de oproep automatisch doorgeschakeld naar zijn smartphone. De klant hoeft dus niet later terug te bellen of een ander nummer te proberen. 

En wanneer we met onze gsm bellen wordt het vaste nummer getoond bij onze correspondent. Zo kennen al onze klanten ons algemene, vaste nummer, en blijven onze gsm-nummers privé.”

“Omdat we alles in één pakket staken werd het meteen ook goedkoper.”

Het architectenbureau koos een een Bizz All-in pack met Bizz Call Connect als extra optie. Zo hebben ze zowel telefonie, internet en cloud toepassingen in een pakket. En dat is een voordeliger oplossing want alles is inbegrepen en oproepen zijn onbeperkt. 

“Het is niet enkel goedkoper,” zo legt Fleur uit, “maar die cloudoplossingen zijn echt nuttig in ons vak. Voor ons is het heel belangrijk om altijd de laatste versie van onze plannen te kunnen raadplegen. 

Per vergissing een oudere versie gebruiken kan een pak problemen opleveren. Dus bewaren we systematisch al ons werk in de cloud. Wanneer we op de werf zijn kunnen we gewoon via de smartphone de laatste versie opvragen en bekijken. Dat is super praktisch om alle details na te kijken of een notitie toe te voegen in een dossier.”

Ook zin om al uw vaste en mobiele oproepen binnen voor uw team te beheren? Probeer Bizz All-in met Bizz Call Connect. Nu met gratis installatie en configuratie tot 30/06/17.

Johan

Proximus-schrijver.

Andere artikels van Johan