Proximus Assistant

Spraakassistent, 24/7 beschikbaar

Waarom Proximus Assistant gebruiken?

24/7 beschikbaar

De spraakassistent is dag én nacht beschikbaar om je te helpen

Eenvoudig in gebruik

Eenvoudig en intuïtief, de spraakassistent beantwoordt al je vragen

Respect voor privacy

Veilige gesprekken en volledige bescherming van je gegevens.

Hoe ga je in gesprek met de spraakassistent?

  1. Bel naar 0800 22 800

    Een vraag over je factuur? Een internetabonnement afsluiten of een andere technische of administratieve vraag? De spraakassistent helpt je graag via 0800 22 800.

  2. Stel je vraag

    Stel één vraag tegelijk en laat de spraakassistent antwoorden. Begrijpt hij het niet? Formuleer je vraag dan eenvoudiger.

  3. Laat de spraakassistent het gesprek leiden

    Heb je je vraag gesteld? Voor een vlottere interactie is het beter om de spraakassistent het gesprek te laten leiden.

  4. Geen antwoord op je vraag gekregen?

    Kon de spraakassistent je geen antwoord geven? Dan word je tijdens de kantooruren doorverbonden met een medewerker.

    Als je vraag werd beantwoord, kan je een andere vraag stellen of gewoon ophangen.

Probeer het nu

Ontdek Proximus Assistant

Wil je alvast ervaren hoe een gesprek met Proximus Assistant klinkt? Luister dan naar deze korte audio en ontdek zelf hoe makkelijk het is om hulp te krijgen.

De voordelen van Proximus Assistant

Altijd hulp, zonder wachttijd

Proximus Assistant staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden op 0800 22 800. Geen wachttijden om rekening mee te houden. Krijg hulp wanneer jij het nodig hebt!

Kennis over meer dan 80 onderwerpen om je te helpen

Stel je vraag, Proximus Assistant helpt je direct. Met expertise over meer dan 80 onderwerpen begrijpt hij je vraag en geeft hij een passend antwoord. Een andere vraag? Dan verbindt Proximus Assistant je tijdens de kantooruren door met een medewerker.

Vertrouwelijkheid verzekerd

Jouw privacy is onze prioriteit. Proximus Assistant verwerkt je vragen op een veilige manier, zonder je persoonlijke gegevens op te slaan of te delen buiten Proximus

Vragen over Proximus Assistant?

Er zijn verschillende voordelen om eerst te praten met de spraakassistant van Proximus Assistant. Onze spraakassistent kan namelijk 100% van de intakes doen voor alle service gerelateerde onderwerpen, waardoor je snel en efficiënt geholpen wordt. Daarnaast biedt de spraakassistent verschillende self-services oplossingen aan, zoals het versturen van een kopie van een factuur of het herstarten van je modem. Indien nodig kun je worden doorverwezen naar de best passende medewerker, zodat je de hulp op maat krijgt die je nodig hebt.

Onze spraakassistent is volledig uitgerust om alle service gerelateerde vragen te behandelen. Dat betekent dat hij je kan ondersteunen bij zowel factuurvragen als administratieve en technische kwesties.

Bijvoorbeeld: hij kan een kopie van je factuur verstrekken, uitleg geven over het herstarten van jouw modem, of aanwijzingen bieden voor het vinden van jouw wifi-code.

Ja! Bellen naar ons 0800 nummer is volledig gratis.

Ja, iedereen kan bellen naar ons 0800 nummer. Als je graag een Proximus klant wordt, ga je waarschijnlijk na de intake met de spraakassistent worden doorverboden naar een medewerker.

Als je bijvoorbeeld meer informatie wil over het Flex+ fiber packs, dan kan de spraakassistent je meteen doorsturen naar de juiste sales medewerker of hij kan je een sms sturen met een URL-link naar de juiste product pagina op onze website.