Voicemail activeren of deactiveren

Volg de stappen hieronder om uw voicemail te activeren of deactiveren in MyProximus.


MyProximus-app


 
  1. Open de MyProximus-app. Hebt u de app nog niet? Download de MyProximus-app.
  2. Tik op Producten .
  3. Scrol naar beneden en tik op de Mijn gsm-kaart.
  4. Scrol naar beneden en tik op Ontdek meer opties bij Mijn opties.
  5. Swipe naar links, tik op Instellingen en kies Voicemail.
  6. Tik op Bestel om deze te activeren of Zeg optie op om deze te deactiveren.

Uw voicemail wordt binnen de 2 uur geactiveerd of gedeactiveerd.


MyProximus-website


 

De stappen die u moet volgen zijn verschillend als u een abonnement of een Pay&Go-kaart hebt.

Hebt u een abonnement?
  1. Log in op MyProximus om uw producten te bekijken.

    Bekijk uw producten
  2. Klik op uw gsm-nummer.
  3. Scroll naar beneden. In de box Instellingen, klik op Andere.
  4. Klik op de On/Off-slider naast Voicemail.
  5. Vink de voorwaarden aan nadat u ze hebt gelezen en klik op Accepteer.

Uw voicemail wordt binnen de 2 uur geactiveerd of gedeactiveerd.

Hebt u een Pay&Go-kaart?
  1. Log in op MyProximus om voicemail te activeren of te deactiveren.

    Voicemail (de-)activeren
  2. Scroll naar beneden tot u Diensten zonder vast maandelijks bedrag ziet en klik op deze optie.
  3. Vink rechts de gewenste optie aan: Voicemail om te activeren of Geen voicemail om te deactiveren.
  4. Scroll naar beneden en klik op Aanpassen.

Uw voicemail wordt binnen de 2 uur geactiveerd of gedeactiveerd.

Wilt u zelf bepalen in welke gevallen iemand op uw voicemail terechtkomt?

Schakel uw oproepen door naar uw voicemail als uw lijn bezet is of wanneer u niet opneemt.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u