×
×

Klantnummer, activeringscode en datum

Zoekt u een van deze gegevens om u in te schrijven op MyProximus? Of hebt u uw klantnummer nodig om met onze klantendienst te bellen?

Raadpleeg uw aanrekening, factuur of welkomstbrief:

Hebt u een factuur of aanrekening zonder rood overschrijvingsformulier?
Voorbeeld van een factuur of aanrekening zonder overschrijvingsformulier

U vindt op uw aanrekening of op uw factuur onder de titel Uw aanrekening online? of Uw factuur online? uw klantnummer (9 cijfers), de activeringscode (8 karakters – cijfers en hoofdletters) en de datum. Let op: neem enkel activeringscode en datum van een document dat niet ouder is dan 1 maand.

Uw welkomstbrief vermeldt ook al deze gegevens maar houd er rekening mee dat deze brief slechts 1 maand geldig is.

Hebt u een factuur of aanrekening met een rood overschrijvingsformulier?
Voorbeeld van een factuur of aanrekening met overschrijvingsformulier

U vindt u bovenaan bij uw factuurgegevens uw "Klantenrekening" van 8 cijfers.

Ontvang ze per sms of per post:

Doe hiervoor online een aanvraag of bel ons:

We sturen daarna de gegevens op: of per sms naar uw Proximus-gsm-nummer of per post naar uw factuuradres.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

  • Bel een Bizz Expert op 0800 22 500Ma - za : 08:00 - 22:00

Contact