Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Klantnummer, activeringscode en datum

U hebt uw klantnummer, activeringscode en datum nodig om u in te schrijven op MyProximus? U kunt dit opzoeken of laten toesturen.

U hebt enkel uw klantnummer nodig, bv. voor onze klantendienst? U kunt dit opzoeken, laten toesturen, of, als u al een MyProximus-account hebt, terugvinden in MyProximus.

Zoek op via uw aanrekening, factuur of welkomstbrief:

Voorbeeld van een factuur of aanrekening zonder overschrijvingsformulier

Bovenaan uw factuur of aanrekening vindt u uw klantnummer (9 cijfers).

In het midden, bij de vermelding Uw factuur online? of Uw aanrekening online?, vindt u uw activeringscode (8 karakters – cijfers en hoofdletters) en de datum.

Let op: neem enkel activeringscode en datum van een document dat niet ouder is dan 1 maand.

Uw welkomstbrief vermeldt ook al deze gegevens maar houd er rekening mee dat deze brief slechts 1 maand geldig is.

Ontvang ze per sms of per post:

Doe hiervoor online een aanvraag of bel ons:

Vind uw klantnummer via MyProximus:

Enkel uw klantnummer nodig? Dit kan via de app en via de website van MyProximus.
U moet hiervoor ingeschreven zijn op MyProximus en beheerder van uw account zijn.

Via de app:

  1. Open de MyProximus-app.
  2. Tik linksboven op uw naam.
  3. Tik nogmaals op uw naam.
Voorbeeld van klantnummer in the MyProximus app

Via de website:

  1. Klik op onderstaande knop en meld u aan.
    Bekijk uw klantnummer
  2. U ziet bovenaan uw klantnaam en klantnummer.
Voorbeeld van klantnummer in MyProximus web

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

  • Bel een Bizz Expert op 0800 22 500Ma - za : 08:00 - 22:00

Contact
Hulp nodig?