Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Hoe je gsm-abonnement opzeggen?

Geef de precieze datum op waarop je wilt opzeggen. Soms zijn er kosten als je opzegt, onder meer voor een gsm die je kreeg met een korting. Voor het opzeggen van je vaste producten (tv, internet, vaste lijn) kan je hier terecht.

Hoe je te werk gaat voor je gsm-abonnement, hangt af van je situatie:

  • Indien je wilt overstappen naar een andere operator en je wenst je nummer te behouden: contacteer hiervoor je nieuwe operator. Je kunt blijven bellen met onze simkaart tot je nieuwe operator de overdracht heeft voltooid.

  • Indien je wilt overschakelen naar Pay&Go en je wenst eventueel je nummer te behouden: contacteer onze klantendienst of ga langs in een verkooppunt in je buurt. De overschakeling gebeurt binnen de 2 weken. Tot dan kun je gewoon blijven bellen met je huidige tariefplan. Zodra de overschakeling is afgerond, kun je belkrediet op je Pay&Go-kaart zetten. Vergeet niet dat je de eerste 24 uur enkel kunt herladen via een herlaadkaart.

  • Indien je van werk verandert, naar het buitenland verhuist, of om een andere reden: Meld je hiervoor aan op de website van MyProximus als beheerder, zo ben je het snelst en efficiënt geholpen.

    1. Zeg je abonnement online op en klik vervolgens op je situatie: privé of bedrijf.
    2. Log in op MyProximus (website) met je gebruikersnaam of met itsme®.
    3. Controleer de gegevens in het formulier en vul aan waar nodig.
    4. Klik op Versturen.
    5. Je ontvangt een bevestigingsbericht per e-mail en je abonnement wordt in binnen enkele dagen stopgezet.

    Lukt dit niet, neem dan contact op per telefoon of per chat.

Gaat het om een abonnement van iemand die overleden is, lees dan eerst deze aanbevelingen.

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

Hulp nodig?