Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Hoe je internet, tv of vaste lijn opzeggen?

We leggen uit hoe je al je vaste producten kunt opzeggen. Voor het opzeggen van je mobiele abonnement kun je hier terecht. Hoe je te werk gaat voor je internet, tv of vaste lijn, hangt af van je situatie:

  • Privé-klant
  • Professionele klant

Privé-klant

Geef de precieze datum op waarop je wilt opzeggen. Soms zijn er kosten als je opzegt. je kunt je abonnement op verschillende manieren opzeggen:

  • Via Easy Switch. je nieuwe operator zorgt voor de overdracht.

    1. Contacteer je nieuwe operator.
    2. Geef je Easy Switch ID en je klantnummer door aan je nieuwe operator. je Easy Switch ID en je klantnummer vind je op je factuur of aanrekening en op MyProximus (via de website).
    3. Je nieuwe operator zal contact met ons opnemen om je producten op te zeggen.
  • Online: Meld je hiervoor aan op de website van MyProximus als beheerder, zo ben je het snelst en efficiënt geholpen.

    1. Zeg je abonnement online op en klik vervolgens op je situatie: privé of bedrijf.
    2. Log in op MyProximus (website) met je gebruikersnaam of met itsme®.
    3. Controleer de gegevens in het formulier en vul aan waar nodig.
    4. Klik op Versturen.
    5. Je ontvangt een bevestigingsbericht per e-mail en je abonnement wordt in binnen enkele dagen stopgezet.
  • Via email: Contacteer onze klantendienst.
  • Per brief: Proximus - Koning Albert II-laan 27B - 1030 Brussel.

Gaat het om een abonnement van iemand die overleden is, lees dan eerst deze aanbevelingen.

Professionele klant

Geef de precieze datum op waarop je wilt opzeggen. Soms zijn er kosten als je opzegt. je kunt je abonnement op verschillende manieren opzeggen:

  • Online: Meld je hiervoor aan op de website van MyProximus als beheerder, zo ben je het snelst en efficiënt geholpen.

    1. Zeg je abonnement online op en klik vervolgens op je situatie: privé of bedrijf.
    2. Log in op MyProximus (website) met je gebruikersnaam of met itsme®.
    3. Controleer de gegevens in het formulier en vul aan waar nodig.
    4. Klik op Versturen.
    5. Je ontvangt een bevestigingsbericht per e-mail en je abonnement wordt in binnen enkele dagen stopgezet.
  • Via email: Contacteer onze klantendienst.
  • Per fax: naar het gratis nummer 0800 22 801
  • Per brief: Proximus - Koning Albert II-laan 27B - 1030 Brussel.

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

Hulp nodig?