×
×

Premium Club of Bizz Club-punten sparen

Premium Club en Bizz Club maken plaats voor het nieuwe programma Enjoy!
U kunt tot 30/11/19 uw Premium Club-punten inruilen of, als professionele klant, uw Bizz Club-punten inruilen.

Omdat Premium Club of Bizz Club op 30/11/2019 stoppen, ontvangt u na 30/6/2019 geen punten en bonuspunten meer.

Punten

U ontvangt uw laatste punten op basis van uw factuur van de maand juni. Daarna wordt de puntentoekenning automatisch stopgezet.

Bonuspunten

U kunt na 30/6/2019 ook geen bonuspunten (bv. bij een aankoop) meer verzamelen.

Hebt u een toestel aangekocht in een Proximus Center of via proximus.be en dateert de factuur van vóór 30/6/2019? Wilt u dat die in aanmerking komt voor bonuspunten (3 bonuspunten voor elke euro (zonder btw))?

Stuur ons dan het aankoopbewijs en uw lidnummer op. Uw lidnummer vindt u op MyProximus (via app of via web). U moet ingeschreven zijn op MyProximus en beheerder van uw account zijn. Ga als volgt te werk:

  1. Via de app? Tik in de MyProximus-app op Meer, dan op Premium Club of Bizz Club en vervolgens op Mijn gegevens.
    Via de website? Klik op onderstaande knop en meld u aan.
    Bekijk uw lidnummer
  2. Uw lidnummer van 15 cijfers verschijnt.
  3. Mail ons voor 15/7/19 uw lidnummer, samen met het aankoopbewijs, naar club@proximus.com.
  4. De punten verschijnen maximum 2 maanden na ontvangst automatisch in MyProximus.

Geldigheid

Uw punten blijven geldig tot 30/11/2019. Het is niet mogelijk om deze vervaldatum te verlengen.

U kunt tot 30/11/19 uw Premium Club-punten raadplegen en inruilen of, als professionele klant, uw Bizz Club-punten raadplegen inruilen. We beantwoorden ook andere vragen over uw geschenk.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.