Aan de slag met Business Booster
Als Business Booster klant kun je jouw website beheren, je product wijzigen of opties toevoegen via MyProximus of het Business Booster portaal. Heb je nog geen MyProximus-account? Je kunt je heel gemakkelijk inschrijven op MyProximus.
Wil je jouw bedrijf online zichtbaarder maken maar ben je nog geen klant? Geen zorgen, je hoeft helemaal geen Proximus klant te zijn om van het Business Booster aanbod te genieten.
Je Business Booster beheren
Beheer je Business Booster producten via MyProximus of het portaal, kies hoe je aan de slag wilt gaan:
Wil je jouw abonnement wijzigingen maar weet je niet goed wat het beste aansluit bij de noden van je bedrijf? Via het Business Booster portaal kun je door rechtsboven op Contact te klikken een Business expert contacteren. Onze expert kan antwoorden op vragen die je hebt over:
- jouw contract,
- wijzigingen van je DNS-server,
- overdragen van je domeinnaam naar Proximus.
Bij bepaalde Business Booster producten is een gratis domeinnaam inbegrepen. In dat geval raden we je aan om de domeinnaam naar Proximus over te zetten. Maak je echter geen zorgen, je huidige website en mailserver blijven werken tot op het moment van overzetting. Eens je nieuwe website live gaat, heb je echter geen toegang meer tot de oude.
Heb je een domeinnaam bij een andere operator? Vergeet dan niet om, eens je website live gaat, de beheerder van je domeinnaam te contacteren zodat die de servernamen aanpast.
Je Business Booster annuleren of stopzetten
Heb je recent een bestelling geplaatst van een Business Booster product maar wens je die te annuleren? Wil je jouw Business Booster contract stopzetten? We leggen je uit wat de impact is, afhankelijk van wat je wenst te doen:
Heb je meer hulp of algemeen advies nodig over een Business Booster product? Aarzel dan niet om onze experten via het Business Booster portaal te contacteren. Klik rechtsboven op het icoon Contact om onze Business Booster te contacteren.