Hoe je limiet voor mobiele betalingen aanpassen?

Je betaalt geregeld met je gsm of tablet (sms-parkeren, tickets van De Lijn, digitale muziek of apps, enz.)? Als je een abonnement hebt, kun je via MyProximus de maandelijkse aankooplimiet ervan afstemmen op je budget. Je moet ingeschreven zijn op MyProximus en beheerder van je account zijn. Dan kun je dit doen voor je eigen gsm-nummer en alle nummers die je beheert. Ga als volgt te werk:

Het is tijdelijk niet mogelijk de maandelijkse aankooplimiet aan te passen via de app. Je kunt hiervoor de terecht op MyProximus via de website.

  1. Klik op onderstaande knop en meld je aan.

    Bekijk je producten
  2. Klik op je mobiele nummer.
  3. Klik op Instellingen en bekijk Mobiele betalingen.
  4. Kies onder  Je maximumbedrag per maand je persoonlijke maandelijkse aankooplimiet en bevestig door op Bewaar te klikken.
    Wil je geen enkele mobiele betaling meer kunnen uitvoeren, zet de schuiver dan op Off, vink de voorwaarden aan en klik op Beëindigen.

Je kunt deze limiet op elk moment opnieuw wijzigen of opnieuw aanzetten.

Je kunt meer informatie vinden over deze diensten door derden in onze handleiding.

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

Hulp nodig?