Je factuur of aanrekening naar een ander e-mailadres?

Je kunt je factuur of aanrekening ontvangen op het e-mailadres van jouw keuze.

Ben je een privé-klant?

Verander dan je gebruikersnaam van MyProximus in het e-mailadres van jouw keuze; enkel naar dat e-mailadres kan je factuur of aanrekening gestuurd worden. Je kunt dit aanpassen in MyProximus (app en web). Ga als volgt te werk.

  1. Via de app? Tik linksboven op je foto of op je initialen. Zie er je het logo? Meld je zelf eerst aan.
    Tik dan op je foto of op je initialen, vervolgens op je naam en op Profiel aanpassen .
    Via de website? Klik op onderstaande knop en meld je aan.
    Wijzig mijn e-mailadres Nieuw venster
  2. Vul het e-mailadres van je voorkeur in. Dit wordt ook je nieuwe gebruikersnaam van MyProximus.
  3. Klik op Wijzigingen opslaan.
  4. Klik op de link in de e-mail Bevestig je MyProximus login, die we gestuurd hebben naar dit nieuwe e-mailadres.
  5. Meld je opnieuw aan op MyProximus met je nieuwe gebruikersnaam (= nieuw e-mailadres).
    Stel je e-mailadres in Nieuw venster
  6. Je komt terecht op de Facturen-pagina. Volg nu de stappen om je factuur of aanrekening op je nieuwe e-mailadres te ontvangen.

Na je bevestiging, wordt je volgende factuur of aanrekening naar het nieuwe e-mailadres verstuurd.
Is deze al in voorbereiding, wordt ze nog 1 keer naar het oude adres verstuurd.

Ben je een professionele klant?

Kies in MyProximus (via de app of via de website) het e-mailadres van jouw keuze. Ga als volgt te werk:

  1. Via de app? Tik linksboven op je foto of op je initialen. Zie je het logo? Meld je zelf eerst aan.
    Tik op Gebruikersinfo.
    Via de website? Klik op onderstaande knop en meld je aan.
    Kies mijn e-mailadres Nieuw venster
  2. Vul het e-mailadres van je voorkeur in.

Na je bevestiging wordt je volgende factuur naar het nieuwe e-mailadres verstuurd.
Is deze al in voorbereiding, wordt ze nog 1 keer naar het oude adres verstuurd.

Hulp nodig?