Je factuur of aanrekening naar een ander e-mailadres?
Je kunt je factuur of aanrekening ontvangen op het e-mailadres van jouw keuze.
Ben je een privé-klant?
Verander dan je gebruikersnaam van MyProximus in het e-mailadres van jouw keuze; enkel naar dat e-mailadres kan je factuur of aanrekening gestuurd worden. Je kunt dit aanpassen in MyProximus (app en web). Ga als volgt te werk.
- Via de app? Tik linksboven op je foto of op je initialen. Zie er je het logo ? Meld je
zelf eerst aan.
Tik dan op je foto of op je initialen, vervolgens op je naam en op Profiel aanpassen .
Via de website? Klik op onderstaande knop en meld je aan.
Wijzig mijn e-mailadres Nieuw venster - Vul het e-mailadres van je voorkeur in. Dit wordt ook je nieuwe gebruikersnaam van MyProximus.
- Klik op Wijzigingen opslaan.
- Klik op de link in de e-mail Bevestig je MyProximus login, die we gestuurd hebben naar dit nieuwe e-mailadres.
- Meld je opnieuw aan op MyProximus met je nieuwe gebruikersnaam (= nieuw e-mailadres).
Stel je e-mailadres in Nieuw venster - Je komt terecht op de Facturen-pagina. Volg nu de stappen om je factuur of aanrekening op je nieuwe e-mailadres te ontvangen.
Na je bevestiging, wordt je volgende factuur of aanrekening naar het nieuwe e-mailadres verstuurd.
Is deze al in voorbereiding, wordt ze nog 1 keer naar het oude adres verstuurd.
Ben je een professionele klant?
Kies in MyProximus (via de app of via de website) het e-mailadres van jouw keuze. Ga als volgt te werk:
- Via de app? Tik linksboven op je foto of op je initialen. Zie er je het logo ? Meld je
zelf eerst aan.
Tik op Gebruikersinfo.
Via de website? Klik op onderstaande knop en meld je aan.
Kies mijn e-mailadres Nieuw venster - Vul het e-mailadres van je voorkeur in.
Na je bevestiging wordt je volgende factuur naar het nieuwe e-mailadres verstuurd.
Is deze al in voorbereiding, wordt ze nog 1 keer naar het oude adres verstuurd.