Vragen over Play&Gold
Stopzetting van Play&Gold
Wil je weten tot wanneer je Play&Gold kunt spelen of hoe je jouw verzamelde goudstukken kunt inruilen voor een cadeau? We geven een antwoord op de vragen die je naar aanleiding van de stopzetting van Play&Gold hebt.
Met Play&Gold kun je prijzen winnen bij elke herlaadbeurt van je Pay&Go-kaart. Hieronder vind je een antwoord op de meest gestelde vragen.
- Hoe ontvang je een code?
Wil je aanmelden, ben je je code kwijt of is deze niet meer geldig? Vraag een code aan. Na elke herlaadbeurt van minimum € 15 ontvang je een automatisch een code, geldig gedurende 30 dagen. - Heb je de bevestigingsmail niet ontvangen?
Geen nood! Je kunt al je bevestigingsmails en codes bekijken online. Meld je aan op de Play & Gold-website en klik op ‘Bekijk al je bestellingen’. - Hoe het saldo van je Play&Gold-bonus raadplegen?
- Om de resterende belminuten, sms’en en MB’s te kennen, vorm #127# en druk op de beltoets.
- Om je belkrediet te kennen, vorm #121# en druk op de beltoets.
- Om je internationale bundel te raadplegen, vorm #155# en druk op de beltoets.
- Hoe krijg ik toegang tot de Piratapult?
Het Piratapult-spel wordt na het graafspel enkel gestart als je een Piratapult-ticket vond bij het opgraven van een schatkist. In de app heb je na elke herlaadbeurt toegang tot het Piratapult-spel. - Hoe zet ik mijn goudstukken over naar een ander Play&Gold-lid?
Meld je aan op de Play & Gold-website en ga naar de geschenkencatalogus. Klik op ‘Goud overzetten’ en daarna op ‘Bestellen’.