×
×

Vragen over Netflix op Proximus TV

U wilt series en films van Netflix bekijken op Proximus TV? Klik op de vraag waarover u meer informatie wenst:

Hoe kunt u Netflix via uw decoder bekijken?

U hebt een internetabonnement van Proximus nodig, samen met een abonnement op Proximus TV. Volg daarna de procedure om Netflix via uw tv-menu te activeren en bekijk dan Netflix op kanaal 204 van Proximus TV.
Reageert Proximus TV niet correct? Herstart uw toestellen.

Wat is de invloed op uw internetverbuik?
  • Bekijkt u Netflix op Proximus TV, via uw eigen wifi of via Wi-Fi Hotspots, dan gebruikt u hiervoor het datavolume van uw vast internet.
  • Bekijkt u Netflix op uw tablet of gsm via 4G, dan is dit van het datavolume van uw mobiele abonnement.
  • Voor 1 uur kijken in standaarddefinitie (SD) verbruikt u ongeveer 1 GB per uur, voor hoge definitie (HD) tot 3 GB per uur, voor Ultra HD tot 7 GB per uur.
  • U doet er goed aan, voor uw vaste verbinding en zeker voor uw mobiele data, regelmatig uw verbruik te raadplegen.
  • Wanneer u uw internetvolume hebt overschreden, kan kijken naar Netflix moeilijker zijn en/of extra aangerekend worden. U kunt extra volume aanvragen.
Hoe krijgt u Netflix als uw favoriete tv-bundel?

In bepaalde packs is Netflix beschikbaar als favoriete tv-bundel. U kunt zelf Netflix als uw favoriete tv-bundel instellen. Volg daarna, ook al bent u al Netflix-klant, de procedure om Netflix via uw tv-menu te activeren.

Wilt u Netflix niet meer als uw favoriete tv-bundel? Dan moet u zelf uw Netflix-account opzeggen, anders blijft uw betaling via Proximus doorlopen. Daarna kunt u uw favoriete tv-bundel wijzigen of deactiveren.

Hoe kunt u Netflix betalen via Proximus?
  • Hebt u internet en Proximus TV? Volg dan, ook al bent u al Netflix-klant, de procedure via uw tv-menu om Netflix te betalen via Proximus.
  • Uw maandelijkse bijdrage voor Netflix wordt dan, vanaf uw volgende factuur of aanrekening, vermeld onder de rubriek Betaalnummers, betaalsms’en, diensten door derden.
  • Wilt u uw betaalmethode bekijken? Wilt u een factuur van Netflix? Raadpleeg dan de hulp-website van Netflix.
  • Wilt u Netflix niet meer betalen via Proximus, dan moet u uw Netflix-account opzeggen en met hetzelfde e-mailadres een nieuw account aanmaken.
  • Hebt u nog een code voor 3 maanden Netflix? Ga naar uw Netflix-account via www.netflix.com/youraccount, kies Netflix Gift Card en verzilver daar uw code.
Het Netflix-bedrag op uw Proximus-factuur klopt niet?
  • Uw Netflix-abonnement betaalt u niet per kalendermaand, maar wel voor een periode van een maand, te starten op de dag van de maand dat uw abonnement inging.
  • Uw abonnementsformule van Netflix (SD, HD of Ultra HD) klopt niet? Raadpleeg dan de hulp-website van Netflix.
  • U hebt Netflix als tv-bundel in uw pack en u ziet niet de korting voor uw tv-bundel? Deze korting staat niet vermeld bij Netflix in de rubriek Diensten door derden maar wel bij uw Proximus-abonnementen. In de eerste maand dat u Netflix als tv-bundel gekozen hebt, kan deze korting lager zijn, omdat uw tv-bundel pas in de loop van de maand gestart is.
U bent op kanaal 204 maar het werkt niet
  1. Druk op de van uw afstandsbediening.
  2. Volg de instructies in functie van uw TV menu:
    • Start uw menu met Mijn bibliotheek, televisie en shop? Selecteer Instellingen> Systeem> Confidentialiteit/Veiligheid>Cookies beheren.
    • Start uw menu met Televisie, op aanvraag? Selecteer Mijn account> Instellingen> Cookies.
  3. Selecteer Ja, vervolgens Verdergaan
Hoe kunt u Netflix op Playstation bekijken?
U kunt Netflix op uw Playstation bekijken. U krijgt een volledige uitleg op de website van Netflix.
Hoe een voucher invoeren?
 Vul uw promotiecode in op uw Netflix-account. U krijgt een volledige uitleg op de website van Netflix.

Hebt u een andere vraag over Netflix: toegang, abonnement, wijzigingen, kijken in SD, HD of Ultra HD, enz.? Raadpleeg de hulp-website van Netflix.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum
Contact
  • Bel ons op 0800 22 800Ma – za: 08:00 – 22:00

  • Chat

    Chatmomenteel niet beschikbaar