Geen toegang tot MyProximus?

Je kunt je niet inschrijven op MyProximus? Je hebt een probleem tijdens of na het inloggen? Ga na welke je situatie is en volg de voorgestelde oplossing.

  • Je krijgt de melding: "Dit e-mailadres is al in gebruik"?
    Er is in het verleden al een login (gebruikersnaam) gemaakt met dit e-mailadres.
  • Je vindt je registratiegegevens niet?
    Ga na hoe je je  klantnummer, activeringscode en datumNieuw venster kunt terugvinden.
  • Je toestel kan geen sms'en ontvangen (bv. op je tablet)?
    Geef de pukcodeNieuw venster van je simkaart op.
  • Je krijgt de melding: "Je klantnummer of gsm-nummer is al gelinkt aan een andere gebruikersnaam"?
    Per klantnummer kan maar 1 persoon alle abonnementen en producten in MyProximus zien en beheren. Ben je daadwerkelijk eigenaar van dit klantnummer en wens je het volledige beheer van je producten, vul dan de gevraagde gegevens in. De vorige gebruiker kan nadien de producten niet meer zien in MyProximus.
  • Je vindt de e-mail "Bevestig je MyProximus-login" niet terug?
    • Zoek in je spamfolder of de folder Ongewenste mail naar een e-mail afkomstig van no-reply@proximus.com. Geen e-mail ontvangen? Log in op MyProximus en klik op de "hier" link in de "Bevestiging je emailadres"-box op de welkomstpagina.
    • Je krijgt gedurende 14 dagen verschillende herinneringen per e-mail. Is die periode verstreken, moet je je opnieuw inschrijvenNieuw venster .
  • Je krijgt een foutmelding wanneer je op de link in de e-mail "Bevestig je MyProximus-login" klikt?
    • Probeer het opnieuw, mogelijk was er een technisch probleem. Lukt het nog niet, ga dan na of je toch niet kunt inloggenNieuw venster .
    • Werkt de link niet of kun je niet inloggen, dan is je bevestigingsmail ouder dan de voorziene 14 dagen. Je dient je opnieuw in te schrijvenNieuw venster .
  • Je krijgt een algemene foutmelding bij het inschrijven?
    Schakel de cookies uitNieuw venster en herstart je internetbrowser.
  • Je ziet niet al je abonnementen of gsm-nummers in MyProximus?
    Voeg de ontbrekende producten toeNieuw venster .
  • Je kunt bepaalde online diensten niet raadplegen?
    Als je bv. een tariefplan wilt wijzigen of een aanrekening of factuur wilt bekijken, moet je  beheerderNieuw venster van je MyProximus-klantnummer zijn.
  • Je krijgt een technische foutmelding in een bepaalde rubriek?
    Mogelijk is er een technisch probleem. Gelieve het even later opnieuw te proberen.
  • Je hebt een vraag over MyProximus in verband met je factuur of aanrekening, Enjoy!, enz.?
    Vind een antwoord op de meeste van je vragenNieuw venster .

Hulp nodig?