×
×

Uw gsm-abonnement opzeggen

U kunt uw gsm-abonnement opzeggen, bijvoorbeeld als u wilt overschakelen naar een Pay&Go-kaart, als u wilt veranderen van operator of als het abonnement van een overledende betreft.

Opzeggen en overschakelen naar Pay&Go?

Contacteer onze klantendienst of ga langs in een verkooppunt in uw buurt om er een overdrachtsaanvraag in te vullen. De overschakeling gebeurt binnen de 2 weken.

Tot dan kunt u gewoon blijven bellen met uw huidige tariefplan. Zodra de overschakeling is afgerond, kunt u belkrediet op uw Pay&Go-kaart zetten. Vergeet niet dat u de eerste 24 uur enkel kunt herladen via een herlaadkaart.

Opzeggen en overschakelen naar een andere operator?

Zeg uw gsm-abonnement online op of contacteer onze klantendienst. U kunt blijven bellen met onze simkaart tot uw nieuwe operator de overdracht heeft voltooid. (Vanaf wanneer kunt u bellen met uw nieuwe tariefplan?)

Tot dat moment kunt u de nummeroverdracht nog annuleren door contact op te nemen met uw nieuwe operator. Daarna kunt u opnieuw klant worden bij ons door een aanvraagformulier voor nummeroverdracht in te vullen.

Is uw abonnement gekoppeld aan een toestel?

Hebt u gekozen voor een gsm met korting toen u een abonnement aanging? Als u uw contract opzegt, moet u de restwaarde van uw gsm terugbetalen.

Opzeggen in geval van overlijden?

We leggen u uit welke stappen u kunt ondernemen.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze:

Hulp nodig?