Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Hoe uw gsm-abonnement opzeggen?

Geef de precieze datum op waarop u wilt opzeggen. Soms zijn er kosten als u opzegt, onder meer voor een gsm die u kreeg met een korting. Voor het opzeggen van uw vaste producten (tv, internet, vaste lijn) kunt u hier terecht.

Hoe u te werk gaat voor uw gsm-abonnement, hangt af van uw situatie:

  • Indien u wilt overstappen naar een andere operator en u wenst uw nummer te behouden: contacteer hiervoor uw nieuwe operator. U kunt blijven bellen met onze simkaart tot uw nieuwe operator de overdracht heeft voltooid.

  • Indien u wilt overschakelen naar Pay&Go en u wenst eventueel uw nummer te behouden: contacteer onze klantendienst of ga langs in een verkooppunt in uw buurt. De overschakeling gebeurt binnen de 2 weken. Tot dan kunt u gewoon blijven bellen met uw huidige tariefplan. Zodra de overschakeling is afgerond, kunt u belkrediet op uw Pay&Go-kaart zetten. Vergeet niet dat u de eerste 24 uur enkel kunt herladen via een herlaadkaart.

  • Indien u van werk verandert, naar het buitenland verhuist, of om een andere reden: Meld u hiervoor aan op de website van MyProximus als beheerder, zo bent u het snelst en efficiënt geholpen.

    1. Zeg uw abonnement online op en klik vervolgens op uw situatie: privé of bedrijf.
    2. Log in op MyProximus (website) met uw gebruikersnaam of met itsme.
    3. Controleer de gegevens in het formulier en vul aan waar nodig.
    4. Klik op Versturen.
    5. U ontvangt een bevestigingsbericht per e-mail en uw abonnement wordt in binnen enkele dagen stopgezet.

    Lukt dit niet, neem dan contact op per telefoon of per chat.

Gaat het om een abonnement van iemand die overleden is, lees dan eerst deze aanbevelingen.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze:

Hulp nodig?