×
×

Uw internetvolume overschreden?

U beschikt met uw abonnement over een maandelijks volume voor uw mobiel internet en voor uw vast internet. Hebt u dit (bijna) opgebruikt, kunt u extra data bij krijgen of, in bepaalde gevallen, aankopen.


Mobiel internet


 

Indien u de databundel voor uw gsm overschrijdt, wordt uw extra verbruik per MB aangerekend.
Voor uw abonnement kunt u, in de meeste gevallen, extra data aankopen: eenmalig 500MB of maandelijks een extra pakket data. Voor Pay&Go kunt u uw krediet omzetten in data. Hiermee kunt u mobiel surfen (via 4G) in België en binnen de EU. Voor een abonnement gaat u als volgt te werk:

Via de MyProximus-app:

  1. Open de app en tik op Verbruik.
  2. Tik op het gsm-nummer en scroll naar Data.
  3. Tik op Meer data en kies welk pakket u wilt: eenmalig of per maand.
  4. Volg de procedure om uw bestelling te bevestigen. Uw nieuwe databundel is na maximaal 15 minuten beschikbaar.
    Kijk dit na in MyProximus door op uw gsm-nummer te tikken.

Via de MyProximus-website:

  1. Log in op MyProximus om uw producten te bekijken.

    Bekijk uw producten
  2. Selecteer het betrokken gsm-nummer.
  3. Klik in Opties op Meer Data (ziet u dit niet, klik dan op Beschikbaar) en en kies welk pakket extra data u wilt.
  4. Volg de procedure om uw bestelling te bevestigen. Uw nieuwe databundel is na maximaal 15 minuten beschikbaar. Kijk dit na in MyProximus door op uw gsm-nummer te klikken.

Lukt dit niet? Vraag dan aan de beheerder van uw klantnummer om voor u extra data te bestellen.

De bijkomende bundel geldt niet voor de data die u al over uw volume ging; het geeft u enkel extra data vanaf het moment van aankoop.

Tip: Volg uw verbruik op in de MyProximus-app. We sturen u ook sms-meldingen over uw verbruik.


Vast internet


 

Indien u uw volume voor vast internet (thuis, in uw zaak) overschrijdt, wordt dit niet extra aangerekend. Wel wordt uw internetsnelheid tot de eerste dag van de volgende maand beperkt. U ontvangt hierover tijdig een e-mail en/of sms. U hebt 2 mogelijkheden:

  • Blijf surfen aan een beperkte snelheid tot de eerste dag van de volgende maand zonder extra kosten. De volgende maand kunt u weer automatisch verder surfen aan de gebruikelijke internetsnelheid.
  • Bestel of activeer extra volume voor uw vast internet. Afhankelijk van uw internetabonnement is dit extra volume gratis of betalend. Zo kunt u blijven surfen aan uw gebruikelijke snelheid.

Dit kan in MyProximus via de app en via het web. Ga als volgt te werk:

  1. Via de app? Tik in de MyProximus-app op Producten.
    Via de website? Klik op onderstaande knop en meld u aan.

    Bekijk uw producten
  2. Klik op uw abonnement voor vast internet.
  3. Kies onder Opties een beschikbaar Volume Pack aan data en klik op de knop Bestel.
  4. Volg de procedure om uw bestelling te bevestigen. Uw nieuwe databundel is na maximaal 15 minuten beschikbaar. U merkt dit omdat de internetsnelheid weer gewoon is.

Lukt dit niet of ziet u het nummer voor vast internet niet? Vraag dan aan de beheerder van uw klantnummer om voor u een Volume Pack te bestellen.

Tip: Volg uw verbruik van uw vast internet op in de MyProximus-app. We sturen u een e-mail en een sms over uw verbruik.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze:

Hulp nodig?