Verbeter de interacties met uw klanten

Bekijk de infografiek Nieuw venster
Wat zijn de voorkeurskanalen van uw klanten?

Tevreden klanten: elk contact telt

Telefoon, e-mail, website, chat, sociale media, uw klanten komen minder fysiek naar u toe en contacteren u meer vanop afstand. Deze evolutie is versneld in 2020 en zal zich zeker doorzetten in het volgende normaal. We zorgen voor de optimalisatie en integratie van uw klanteninteracties.

Welke kanalen verkiezen uw klanten en wat zijn hun verwachtingen?

Inspiratie voor waardevolle klantencontacten

Revolutie of evolutie?

The House of Contact Centers onderzocht de kanaalvoorkeuren van de Belgische consumenten.

Communiceer op sociale media

Wat doet u als bedrijf best op sociale media? En wat moet u vermijden?

Integreer uw kanalen

Telefoon, chat, e-mail, sociale media… centraliseer uw klantencontacten. Wees meteen mee met de laatste trends.

Bouw een bot voor uw FAQs

Voorkom dat uw bot in rondjes draait. Volg onze webinar over de best practices bij chatbots.

Wat onze klanten hebben gedaan

Onze chatbot vangt de meest voorkomende vragen op en fungeert zo als digitale assistent. Het zorgt ervoor dat de medewerkers hun tijd optimaal kunnen besteden aan moeilijkere vraagstukken – en zo voor de klant echt het verschil kunnen maken.

Katie De Meerleer, Head of Client Care bij ALD Automotive

Lees het verhaal van ALD

Op amper één week schakelde ons call center op thuiswerk over. Iedereen werd voorzien van een laptop en gsm, waarbij Proximus voor de abonnementen zorgde. Daarnaast zorgde ze voor een Voice Managed Services-platform (VMS).

Sofie De Ridder, Customer Happiness Manager bij Krëfel

Lees het verhaal van Krëfel

We hebben onze gebreken op vlak van klantenservice aangepakt met een doorgedreven vernieuwing van onze telefonie. Gedaan met onbeantwoorde oproepen en e-mails.

Dimitri Gose, Director of Operations voor Malcorps Motors

Lees het verhaal van Malcorps

Digitalisering en automatisering zorgen voor tijdwinst bij onze medewerkers, die zich daardoor nog meer focussen op de eigenlijke dienstverlening aan de klant.

Nicolas Van Kerschaver, CIO bij Liantis

Lees het verhaal van Liantis

Oplossingen voor klanteninteracties

Kies de juiste kanalen voor uw klanten en prospecten, waar zij zich bevinden en volgens hun communicatievoorkeuren.

Proximus Enterprise biedt heel wat oplossingen om klanten te woord te staan: intelligente telefoonroutering, contact centers, chatbots, social media, sms, ...

Contacteer een expert

Krijg een antwoord op maat. Stel uw vragen aan een Proximus-expert.