Proximus Assistant: de digitale metgezel die je op elk moment antwoord geeft
Gepubliceerd op 28/02/2024 in Service
Een snel antwoord? Dat is de droom van elke klant. Heb je een vraag over je abonnement of je factuur? Heb je een probleem met je televisie of je 4G-netwerk? Om je zo snel mogelijk te helpen, hebben we Proximus Assistant ontwikkeld. Wilt je hem leren kennen?
Wanneer je een technische of administratieve vraag hebt, of informatie wenst over onze producten en diensten, weet je niet altijd tot wie je je moet richten. Het goede nieuws is dat Proximus net een nieuw, rechtstreeks bereikbaar contactpunt heeft ontwikkeld. Zijn naam? Proximus Assistant. Uitgerust met kunstmatige intelligentie, is hij in staat om al je vragen te begrijpen, ze rechtstreeks te beantwoorden of je door te verwijzen naar de juiste persoon. Hij is heel gebruiksvriendelijk en geeft je altijd snel een antwoord, met een minimale wachttijd. Ontdek hoe je het kunt gebruiken.
Hulp via chat of telefoon
Om klanten altijd te helpen, is Proximus Assistant beschikbaar via chat of telefoon. Er zijn drie manieren om te chatten: onze website, onze Facebook-pagina of natuurlijk de Proximus+ app. Open het dialoogvenster rechts onderaan het scherm en stel je vraag. Proximus Assistant beantwoordt je vraag of brengt je in contact met een medewerker.
Via de telefoon stel je je vraag en de virtuele assistent identificeert het onderwerp van je verzoek. Als het een van de vragen is die hij kan behandelen, zal hij het direct afhandelen. Zo niet? Dan kan de assistent je doorverwijzen naar een keuzemenu of naar een bevoegde medewerker.
Hoe verloopt je gesprek met Proximus Assistant?
De interactie met Proximus Assistant is eenvoudig en intuïtief. Wanneer het gesprek begint, stel je je vraag. Vervolgens laat je je digitale metgezel het gesprek leiden, eventueel met extra vragen om je vraag beter te begrijpen. Begrijpt de Proximus Assistent je vraag niet? Geen probleem, herformuleer je vraag. En als je niet tevreden bent met de interactie, kan je hem altijd onderbreken en een andere vraag stellen of vragen om met een agent te spreken.
Proximus is klaar voor de toekomst
Met Proximus Assistant blijven we onze diensten digitaliseren om onze klanten beter te helpen. Zo kunnen we beter beantwoorden aan hun verwachtingen op het vlak van beschikbaarheid en efficiëntie. Proximus Assistant werkt 24 uur per dag, 7 dagen per week en biedt een ongekende flexibiliteit bij het beheer van onze diensten en het oplossen van technische en administratieve problemen. Op elk moment en zonder wachtrij.
Benieuwd hoe Proximus Assistant je kan helpen?
Team Proximus
Ons team houdt je op de hoogte over onze producten en diensten alsook over de laatste trends en innovaties.