×
×

Wat vind jij eigenlijk van MyProximus?

Gepubliceerd op 16/06/2017 in Uit eerste hand

Wat vind jij eigenlijk van MyProximus?

Hoewel we best tevreden zijn van MyProximus, vinden we dat het altijd nog net dat tikkeltje beter kan.

Daarom evalueren we momenteel de app en website. En omdat het het allerbelangrijkste is dat jij er vlot je weg in vindt en het een aangename plek voor je is, vragen we ook jouw mening!

Vertel ons wat je super vindt aan MyProximus, maar zeker wat nog beter kan of moet:

  • Wat vind je van de verpakking, de look & feel?
  • Vind je er snel en makkelijk je weg in?
  • Is de opbouw logisch, of zijn er zaken waar je echt naar moet zoeken?
  • Ontbreekt er een bepaalde functie of informatie?

En om jullie waardevolle input te belonen, geven we een waardebon van 50 euro bij Bol.com weg aan een van jullie.

Je mening geven kan nog tot 30 juni, via het Proximus Forum.

Ken je MyProximus nog niet?

Da’s zonde, want het is daar waar je allerlei diensten binnen handbereik hebt. En dat op elk moment van de dag, waar je ook zit. Helemaal inbegrepen in je abonnement, natuurlijk.

Je kan er bijvoorbeeld:

  • Opties zoals Smart Wi-Fi beheren en je abonnement aanpassen.
  • Je verbruik volgen en je aanrekeningen bekijken.
  • De status van je vaste lijn en het netwerk checken.
  • Je Pay&Go-kaart herladen (of die van een ander).

MyProximus is beschikbaar als app voor Android, iOS en Windows. Je kan het daarnaast ook raadplegen via de website.

Gewoon even inschrijven na de activatie van bijvoorbeeld je Tuttimus of Mobilus en je bent vertrokken.

En wat is dat eigenlijk, het Proximus Forum?

Wel, het is dé plek om contact te leggen met onze community. Je vindt er alle antwoorden op jouw (technische) vragen. En andere gebruikers van onze producten staan er je graag met raad en daad bij.

Maar je kan er ook eenvoudig een gesprekje aanknopen met onze klantendienst, experts en andere collega’s met kennis van zaken.

Een tijdje geleden begonnen we met op dit forum jullie mening te vragen over onze producten en diensten. Het is namelijk heel belangrijk voor ons om jou als klant hard te betrekken in het bepalen van de richting waarin we hier uitgaan.

Hou dus zeker het Forum in het oog. En roep er wat je nodig hebt of wat je mening is. See you there!

Sophie

Het web en apps, dat zijn m’n grootste passies. Yep, ik hoor ook bij de FOMO-club. Je zal me dus nooit zonder m’n smartphone zien! #friends #family #travels #web #popculture #graphicdesign #art #fun

Blog topics

 

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze:

  • Chat met ons via deze site

    Chat met ons via deze sitemomenteel niet beschikbaar