In drie stappen naar een sympathiek contactcenter. Een praktische aanpak voor gelukkigere klanten

Gepubliceerd op 30/06/2021 in Webinars

Geweldige klantervaringen ontstaan als klanten voelen dat u om hen geeft En technologie helpt u daarbij. De inzichten uit data en de analyse ervan, zorgen ervoor dat u uw klanten sympathieker en zorgzamer kunt benaderen. Klink dat raar? Na dit webinar ziet u waarom dat juist logisch is.

Webinar

Op aanvraag

In drie stappen naar een sympathiek contactcenter. Een praktische aanpak voor gelukkigere klanten

Inhoud

U komt te weten hoe het gebruik van technologie helpt om beter op noden van klanten te reageren. Zo verbetert hun gebruikservaring én hun loyaliteit.

Wij zijn IT-architecten, ingenieurs en bouwers die ervan houden om dingen goed te laten werken. Daarom nemen we u en uw contactcenter in drie stappen mee om

  1. De basis van uw contactcenter te versterken met CRM & data integratie, call flows, skill-based routing en rapportering.
  2. Interacties met uw klanten te digitaliseren met omnichannel management, automation, workforce management en knowledge management.
  3. Uw klanten- en medewerkersbetrokkenheid te boosten met customer journeys, bevragingen en AI.

Dit interactief webinar demonstreert ineens de mogelijkheden van het Genesys Cloud contactcenter in combinatie met Proximus’ kennis van innovatieve telecom- en IT-diensten. En er is natuurlijk ruimte voor uw vragen.

Kijk nu Nieuw venster

Proximus team

Proximus houdt u op de hoogte van de laatste nieuwtjes en trends voor ICT-professionals

Andere artikels van Proximus team