Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Niet tevreden over je online aankoop?

Je hebt online bij ons een product of dienst aangekocht. Wat als dit niet aan je verwachtingen voldoet? Hoeveel bedenktijd krijg je? Wat moet je doen als bij levering een toestel beschadigd of defect blijkt?

Hoeveel bedenktijd heb je na je online aankoop?

Als je niet tevreden bent over je online aankoop, kun je binnen de 14 kalenderdagen het product terugsturen of de dienst annuleren. Deze bedenktijd start de dag na de levering van het product of de dag na de activering van de dienst.

Om een product terug te zenden of een dienst te annuleren, dien je contact op te nemen met onze klantendienst. Houd alvast rekening met deze elementen:

  • je hebt het bestelnummer (ECA xxxxxxx) nodig. Je vindt dit terug in de bevestigingsmail of op de leveringsnota van je bestelling.
  • je dient geen reden of motief op te geven omdat je je bedenkt.
  • je dient het toestel volledig, in originele staat en in zijn originele verpakking terug te sturen. Je staat zelf in voor de retourkosten.
  • je aankoopbedrag wordt binnen een termijn van 14 kalenderdagen na ontvangst van je toestel of na de annulering teruggestort, op dezelfde manier als je je betaling gedaan hebt. Is echter het toestel bij retour beschadigd of heb je van de dienst gebruik gemaakt, dan wordt dit afgehouden van je aankoopbedrag.

Je kunt hier de voorwaarden in detail nalezen.

Je online aangekocht toestel blijkt beschadigd of defect?

Als je aankoop bij levering beschadigd of defect blijkt, dien je ons te contacteren hetzij via dit contactformulier, hetzij via de klantendienst. Houd je bestelnummer (ECA xxxxxxx) bij de hand. Je vindt dit terug in de bevestigingsmail of op de leveringsnota van je bestelling. Onze klantendienst zoekt samen met je naar een oplossing.

Als je aankoop in een later stadium beschadigd of defect raakt, dan gelden de standaard garantievoorwaarden voor herstelling.

Heb je andere vragen over je online aankoop (bestelling, levering, algemene verkoopvoorwaarden), contacteer ons dan online of neem contact op met onze klantendienst. Houd altijd je bestelnummer (ECA xxxxxxx) bij de hand.

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.