Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Je Bizz Guest Wi-Fi personaliseren en gebruiken

Bedankt voor het intekenen op Bizz Guest Wi-Fi. Vanaf nu kunnen al je klanten gratis en in alle veiligheid surfen in je zaak. We leggen je uit hoe deze te personaliseren en te gebruiken. Er is geen installatie nodig. je Bizz Guest Wi-Fi wordt direct na je bestelling geactiveerd. Je kunt echter nog meer genieten van je Bizz Guest Wi-Fi door de naam van je wifi-netwerk, je loginpagina, links naar je website, sociale netwerken, enz. aan te passen.

Een b-box 3 is noodzakelijk voor de Bizz Guest Wi-Fi. Als je er geen hebt, sturen we je die gratis op via bpost. Zodra je hem ontvangen en geïnstalleerd hebt, kan Bizz Guest Wi-Fi geactiveerd worden.

b-box 3

Om gratis te kunnen surfen in je zaak moeten je bezoekers zich registreren op een loginpagina. Je kan deze pagina personaliseren en dus op maat van je zaak maken:

  1. Log in op MyProximus. Misschien heb je nog geen MyProximus-account? Registreer je eerst.
    Bekijk je producten
  2. Ga naar Bizz Guest Wi-Fi in de lijst met je producten.
  3. Kies in Bizz Guest Wi-Fi box de naam van je Bizz Guest Wi-Fi, bv. "bar Louis". Dit is de naam die zal verschijnen in het overzicht van alle beschikbare wifi-netwerken. Bevestig.
  4. Klik op Beheer je Bizz Guest Wi-Fi.
  5. Klik op Instellingen.
  6. Vul de naam en type van zaak in. Bevestig.
  7. Kies de maximale surftijd voor je bezoekers en voeg de links naar social media toe. Deze verschijnen op je loginpagina. Valideer.
  8. Personaliseer je loginpagina met de naam van je zaak en de toevoeging een van achtergrond. Indien gewenst, kunt je een advertentie of link naar je website toevoegen. Valideer.

De loginpagina voor je bezoekers van Bizz Guest Wi-Fi is gepersonaliseerd. Je kunt deze steeds wijzigen.

De gebruiksstatistieken van je Bizz Guest Wi-Fi zijn toegankelijk via MyProximus >Producten > Bizz Guest Wi-Fi > Beheer je Bizz Guest Wi-Fi > Analytics.

Je privé wifi-netwerk heeft altijd voorrang op die van je bezoekers. Het verkeer tussen beiden is trouwens gescheiden van elkaar. Aarzel niet om onze tips te raadplegen om je wifi-netwerk te verbeteren.

Ja. De veiligheid van je persoonlijke gegevens en je wifi is gegarandeerd.

Wil je het wifi-bereik verbeteren voor uzelf en je bezoekers? Raadpleeg onze tips om je wifi te verbeteren.

De plaatsing van je b-box 3 in je gebouw heeft een impact op je wifi-bereik. In geval van problemen kunt je de b-box 3 hoger zetten of meer centraal in de zone waar een optimaal bereik nodig is. Aarzel niet om onze tips te raadplegen om je wifi-netwerk te verbeteren.

Als je daarna nog problemen hebt, kun je een extra Wi-Fi Hotspot bestellen met een nieuwe internettoegangslijn.

Heb je een groot bedrijf en/of verschillende verdiepingen, dan raden we je onze professionele oplossing Enterprise Guest Wi-Fi aan. Gelieve in dat geval onze commerciële dienst te contacteren.

Om toegang te krijgen tot internet via wifi moeten je klanten:

  1. De beschikbare wifi-netwerken zoeken in de instellingen van hun gsm of door op het netwerkicoontje van hun computer te klikken.
  2. Je wifi-netwerk aanklikken. De naam ervan heb je gekozen op het ogenblik dat je de Bizz Guest Wi-Fi hebt gepersonaliseerd.
  3. Inloggen op de getoonde loginpagina door hun gsm-nummer in te voeren. Ze krijgen vervolgens een sms met een viercijferige pincode, die ze moeten invoeren in het loginscherm.

Komen je bezoekers terug naar je zaak? Dan kunnen ze dezelfde pincode gebruiken.

Zijn de klanten hun code vergeten? Dan kunnen ze gewoon een nieuwe aanvragen door opnieuw in te loggen met hun gsm-nummer.

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.