×
×

Uw factuur of aanrekening naar een ander e-mailadres?

U kunt uw factuur of aanrekening ontvangen op het e-mailadres van uw keuze.

Bent u een privé-klant?

Verander dan uw gebruikersnaam van MyProximus in het e-mailadres van uw voorkeur; enkel naar dat e-mailadres kan uw factuur of aanrekening gestuurd worden.

  1. Log in op MyProximus om een nieuw e-mailadres te kiezen.
    Wijzig uw e-mailadres
  2. U komt terecht op de Mijn Account-pagina. Verander het bestaande e-mailadres (=gebruikersnaam) in het e-mailadres van uw voorkeur. Uw wachtwoord kunt u behouden.
  3. Klik op Opslaan.
  4. Klik op de link in de e-mail "Bevestig uw MyProximus login", die we gestuurd hebben naar dit nieuwe e-mailadres.
  5. Log opnieuw in op MyProximus met uw nieuwe gebruikersnaam (= nieuw e-mailadres).
    Stel uw e-mailadres in
  6. U komt terecht op de Mijn Facturen-pagina. Volg nu de stappen om uw factuur of aanrekening per e-mail te ontvangen. Uw nieuwe e-mailadres is reeds ingevuld.

Na uw bevestiging, wordt uw volgende factuur of aanrekening naar het nieuwe e-mailadres verstuurd.
Is deze al in voorbereiding, wordt ze nog 1 keer naar het oude adres verstuurd.

Bent u een professionele klant?

  1. Log opnieuw in op MyProximus om een ander e-mailadres te kiezen.
    Kies uw e-mailadres
  2. Vul het e-mailadres van uw voorkeur in.

Na uw bevestiging wordt uw volgende factuur naar het nieuwe e-mailadres verstuurd.
Is deze al in voorbereiding, wordt ze nog 1 keer naar het oude adres verstuurd.
 

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.