×
×

Problemen met uw gsm in het buitenland

Normaal gezien kunt u uw gsm gewoon gebruiken in het buitenland.. Uw toestel heeft geen aparte configuratie nodig, maar u controleert best even of roaming is ingeschakeld op uw gsm. Het eerste dat u altijd moet doen in geval van problemen, is uw toestel opnieuw opstarten.

Enkel als u een Pay&Go-kaart hebt, moet u over tenminste € 1,50 belkrediet beschikken om te kunnen bellen, sms’en, mms’en en internetten in het buitenland.

Hebt u geen netwerk in het buitenland? Lees wat u kunt doen als u geen netwerk in het buitenland hebt.

  • Kunt u niet bellen in het buitenland?
    Om vanuit het buitenland te bellen naar België, moet u het landnummer (+32) toevoegen aan het telefoonnummer en de eerste 0 laten vallen. Om bijvoorbeeld te bellen naar voicemail vanuit het buitenland , toetst u +32 475 15 1969.
  • Kunt u niet sms'en in het buitenland?
    Open de sms-instellingen van uw gsm en kijk na of het nummer +32 475 16 16 16 staat ingesteld als sms-centrale. Indien nodig kunt u de handleiding van uw toestel raadplegen.
  • Kunt u niet mms'en in het buitenland?
    • Als u de optie surfen en mms'en in het buitenland blokkeren geactiveerd hebt, dan kunt u geen mms'en versturen zolang deze actief is.
    • Als u een Pay&Go-kaart hebt, dan moet u minstens 1 mms hebben verzonden in België om in het buitenland te kunnen mms’en.
    • Controleer de mms instellingen van uw toestel.
  • Kunt u niet surfen in het buitenland?
  • Kunt u geen e-mails verzenden of ontvangen in het buitenland?
    Dit is vaak een probleem met uw mailbox, instellingen of e-mailadres.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

MyProximus

Bekijk uw verbruik en facturen online.

MyProximus

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Contact

Onze Bizz Experts staan steeds tot uw dienst. Kies zelf hoe u contact met ons wil opnemen.