Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Een probleem met de Pickx-app of www.proximus.be/pickx?

Volg ons advies op bij problemen met de Proximus Pickx-app of www.proximus.be/pickx.

  1. Sluit de app en start deze opnieuw op.
  2. Is het niet beter? Controleer in de Play Store of App Store of de app niet moet worden bijgewerkt.
  3. Blijft het probleem bestaan? Start je toestel opnieuw op.
  4. Werkt het nog steeds niet? Verwijder de app en installeer deze opnieuw.
  1. Controleer of je de Pickx-app ziet in de lijst met je producten in MyProximus.
    Bekijk je producten
  2. De oplossing hangt af van wat je ziet in je productenlijst:
    • De Pickx-app staat in de lijst van je producten maar je kunt geen verbinding maken met de Pickx (app of web)? Als je net een account hebt aangemaakt, kan het tot 48 uur duren eer je account werkzaam is. Is je account ouder dan 48 uur? Contacteer ons.
    • De Pickx-app staat niet in de lijst van je producten maar TV staat er wel. Contacteer ons.
    • Noch de Pickx-app, noch TV staan in de lijst van producten terwijl je thuis tv hebt? Je bent waarschijnlijk nog niet ingelogd met de gebruikersnaam en het wachtwoord van de MyProximus beheerder (die de facturen in MyProximus ziet). Meld je aan op Pickx met zijn of haar MyProximus-gebruikersnaam en wachtwoord.
    • TV staat niet in de lijst en je hebt thuis geen tv? Je abonnement laat je niet toe van de Pickx-app te gebruiken.

Omwille van rechten kun je de tv app niet installeren op meer dan 5 verschillende apparaten. Als je een nieuw apparaat wilt toevoegen, moet je eerst een bestaand apparaat verwijderen. Volg de instructies in het waarschuwingsbericht.

De Pickx-app is nu beschikbaar in de hele Europese Unie, op voorwaarde dat je met wifi verbonden bent of je de app toegang geeft tot de locatie-instellingen. Toegang tot de locatieparameters wordt slechts eenmaal gevraagd.

  1. Verwijder de applicatie.
  2. Herinstalleer de applicatie.
  3. Schakel wifi uit en maak een verbinding met 3G/4G/5G.
  4. Open de applicatie en voer je inloggegevens in.
  5. Wanneer de app geopend is, druk je op Nu op tv.
  6. Activeer de locatie op je iPhone/iPad indien dit door de applicatie wordt gevraagd.
Sommige kanalen of opnames kunnen omwille van rechten niet in de app worden bekeken. Je kunt echter wel een opname plannen via de app en deze vervolgens op je tv bekijken. Waarschuwing: de opnames in de app zijn slechts 60 dagen beschikbaar, ook al had je besloten om ze langer op je tv te bewaren.
De tv-app voor Windows wordt niet langer bijgewerkt. Je kunt tv echter nog steeds bekijken op www.proximuspickx.be.

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze: