Een account toevoegen in de MyProximus-app
Hebt u meerdere gsm-abonnementen? Wilt u voor een familielid of een collega het verbruik raadplegen? Heeft uw partner of één van uw kinderen meer mobiele data nodig?
Voeg hun account toe in de MyProximus-app en beheer er hun producten. Houd hun gebruikersnaam en wachtwoord bij de hand.
- Open de app en tik links bovenaan op uw naam.
- Tik op Account toevoegen.
- Vul de gebruikersnaam en het wachtwoord in dat die persoon gebruikt om in te loggen op de MyProximus-website. Tik op Aanmelden.
- De nieuwe account opent zich en u kunt zijn of haar producten zien en beheren.
Daarna kunt u gemakkelijk van de ene account naar de andere gaan door bovenaan op de naam te klikken.
Lukt dit niet?
- U bent uw gebruikersnaam kwijt of u bent uw wachtwoord vergeten?
Vraag uw login op of stel een nieuw wachtwoord in. - U probeert een account toe te voegen en het is geblokkeerd?
Als u driemaal een verkeerd wachtwoord ingaf, wordt uw toegang uit veiligheidsoverwegingen 20 minuten lang geblokkeerd. Wacht 20 minuten of, als de gsm van de andere account in de buurt is, kunt u een nieuw wachtwoord instellen. - Ziet u links bovenaan niet uw eigen naam staan, maar deze van een collega of een familielid?
Pas uw gegevens aan via de website van MyProximus. - U krijgt de foutmelding "MyProximus is momenteel niet beschikbaar"?
MyProximus ondervindt tijdelijk een technisch probleem. Gelieve het even later opnieuw te proberen.