Het adres van uw factuur of aanrekening wijzigen
U wilt uw factuur of aanrekening laten toekomen op een ander adres? U kunt, enkel als beheerder van MyProximus, online het adres aanpassen. Ga als volgt te werk:
- Log in op MyProximus (enkel via het web) om het adres van uw factuur of aanrekening aan te passen.
Pas uw adres aan
- Scroll naar Facturatieadres.
- Geef, indien u meer dan één factuur of aanrekening per maand van Proximus krijgt, het telefoonnummer op waarvan u het adres wilt veranderen.
- Vul het nieuwe adres in.
- Indien gewenst, kunt u het document op een postbus laten toekomen.
- Indien gewenst, kunt u een naam van een derde toevoegen (andere persoon, een bedrijfsnaam).
- Klik op Wijzigingen opslaan en Bevestig.
De wijzigingen worden, na controle, binnen de 5 dagen doorgevoerd. Als uw factuur of aanrekening bij ons al in voorbereiding is, wordt ze nog één keer naar het oude adres verstuurd.
Gaat u tevens verhuizen? U kunt ons online op de hoogte brengen van uw nieuwe adres. U doet dit best 4 weken voor u verhuist.